Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin suusta, lukekaa nauramatta, kykenettekö? :D

Vierailija
05.07.2012 |

Olemme 23-vuotias pari ja asumme vuokralla kerrostalossa. Meillä on pieni koira. Naapurin äiti on yh, jolla 3 pientä lasta. Vauva ja sit pari uhmaikäistä. Arvatkaa millä asialla tämä äiti tuli meidän ovelle? " hei voisitteko te tehdä meidän kans sellaisia järjestelyitä, että ainakun meidän lapset nukkuu päiväunet, niin emme saisi kuunnella musiikkia, leikkiä koiran kans sisällä, puhua kovaan ääneen, käydä suihkussa tms. "

Niiden vauva on kuulemma niin herkkäuninen ja tällä äidillänon todella vaikeeta. Hän vielä sanoi, että jos pystyisimme oman hiljaisuuden aloittaa 20 aikaa, koska niiden vauva nukkuu.

Itsehän tämä perhe ei koskaan möykkää tai melua. Mutta me sanottiin takaisin aika selkeeseen sävyyn että " kuka sinä luulet olevasi? Onko tämä joku pila? Et sinä voi sinun lapsiesi takia ladella muille elämisen sääntöjä, tämä on meidän ja monen muunkin ihmisen oma koti, sinä et voi kenenkään kotirauhaa tulla särkemään. Muiden ei tarvitse elää jonkun vauvaperheen rytmin mukaan, mikä velvollisuus se olisi. Emme ole missään keskitysleirillä.

Ilmoitimme asiasta isännöitsijätoimistoon, mielestäni äidin käytös ei ollut normaalia, hyvin narsismista sellaista.

Ei kukaan voi sanoa noin. Me soitamme musiikkia ihan normaalilla äänellä, leikimme koiran kanssa sillon kun siltä tuntuu, se on elämää.

Saako äiti päättää muiden elämästä, tavoista ja ilosta, sekä äänistä.? Ei voi, hiljaisuus koskee kaikkia, mutta normaalit elämänäänet kuuluu elämään. Narsisti sallii vain itselleen mahdollisuuden kaikkeen ja riistää muilta sitä senkin edestä. Tämä nainen on jo saanut lähtöpassit lapsiensa kanssa,meni vissiin muillakin hermot ja sen lapset pimpotteli toisten ovikelloja ja häiritsivät toisten elämää porukalla. Kasvatuslaitokseen joutaisivat...

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ap voi vielä pelastua koska on noin nuori, ja osa tuosta tyhmyydestä menee lapsellisuuden piikkiin!

Pistäisin kyllä kaiken ihan vielä lapsellisuuden piikkiin. Toivottavasti ap pistää tekstinsä talteen ja lukee sen sitten, kun hänellä on herkkäuninen vauva ja pari isompaa lasta.

Vierailija
42/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi, koska ei ota toisten ongelmia omikseen, vai ala säälistä vapaaehtoistyöntekijäksi?

Kenties rupeis omaa elämää sovittamaan naapurin vauvan rytmin mukaan?!

Oletteko nyt ihan tosissanne.?! Myötätuntoinen voi olla, mutta kyllä jokainen omista lapsistaan ja asumisestaan ja säännöistään vastaa itse ja noudattaa yhteisiä pelisääntöjä.

Aivan sama, jos minä menisin sanomaan naapurilleni, että minulla on kova masennus, enkä kykene nukkumaan kunnolla, ja vaatisin samaa, mitä kyseinen äiti pariskunnalta.

Pitäisikö tässä tilanteessa muiden joustaa minun kohdallani, vai koskeeko hyväntekeväisyys ja joustaminen vain äitejä ja heidän ongelmia kohtaan,mutta äideiltä sitä joustoa tai asioita ei ikinä kuuna edes voisi harkitakkaan.

Kyllä minä sanoisin, että on todella itsekästä vaatia naapureilta sellsisia asioita, mitkä rajoittaa heidän elämää. Omien ongelmien vuoksi toisten elämän rajoittamisen yrittäminen on todella outoa, sillä ei kenelläkään ole valtuuksia siihen. Yhteisillä säännöillä mennään.

Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö olisi myötätuntoa. Myötätuntoa voi olla, mutta jokaisella oikeus elää rauhassa, ilman että ottaa naapurin, naapurin kaiman ja vielä mummelinkin murheita. Jokaisella meillä on läheiset sitä varten, ainakin jos yhtään sosiaalinen ja normaali ihminen on.

Jos ei ole, niitä läheisiä on turha hankkia naapurista sillä verukkeella, että olisivat lapsiperheiden palvelijoita ja olkapäitä.

Ette voi koskaan tietää millaista elämänrytmiä naapurinne elää, he eivät voi elää kenenkään vauvaperheen rytmissä tai jättää sitä koiraa leikittämättä jonkun vauvan takia. Tottakai oman perheen ja eläinten tarpeet täytyy huolehtia ja ihmisten on saatava elää normaalia elämää.

Vauvaperheellä oli se ongelma, joten hän voi miettiä asumismuotonsa siten, että se sopii heille. Kerrostalossa kun on muitakin ihmisiä. Sille ei vaan voi mitään. Ei tuolla kenenkään lapsiperheidenkään elämää tule kukaan rajoittamaam tai vaatimaan naapurin irmelin kellotusta, siitähän mammoilla vasta äläkkä syntyis, kun heidän lapsilta vaaditaan käytöstapoja, tulee vaan sellainen olo, että

Äidit ajattelee muiden toimivan heidän palvelijoinaan ja hyväntekijöinä ja itse eivät ikinä auttais tai tekis hyvää vaikka naapurin mummolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi, koska ei ota toisten ongelmia omikseen, vai ala säälistä vapaaehtoistyöntekijäksi? Kenties rupeis omaa elämää sovittamaan naapurin vauvan rytmin mukaan?! Oletteko nyt ihan tosissanne.?! Myötätuntoinen voi olla, mutta kyllä jokainen omista lapsistaan ja asumisestaan ja säännöistään vastaa itse ja noudattaa yhteisiä pelisääntöjä. Aivan sama, jos minä menisin sanomaan naapurilleni, että minulla on kova masennus, enkä kykene nukkumaan kunnolla, ja vaatisin samaa, mitä kyseinen äiti pariskunnalta. Pitäisikö tässä tilanteessa muiden joustaa minun kohdallani, vai koskeeko hyväntekeväisyys ja joustaminen vain äitejä ja heidän ongelmia kohtaan,mutta äideiltä sitä joustoa tai asioita ei ikinä kuuna edes voisi harkitakkaan. Kyllä minä sanoisin, että on todella itsekästä vaatia naapureilta sellsisia asioita, mitkä rajoittaa heidän elämää. Omien ongelmien vuoksi toisten elämän rajoittamisen yrittäminen on todella outoa, sillä ei kenelläkään ole valtuuksia siihen. Yhteisillä säännöillä mennään. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö olisi myötätuntoa. Myötätuntoa voi olla, mutta jokaisella oikeus elää rauhassa, ilman että ottaa naapurin, naapurin kaiman ja vielä mummelinkin murheita. Jokaisella meillä on läheiset sitä varten, ainakin jos yhtään sosiaalinen ja normaali ihminen on. Jos ei ole, niitä läheisiä on turha hankkia naapurista sillä verukkeella, että olisivat lapsiperheiden palvelijoita ja olkapäitä. Ette voi koskaan tietää millaista elämänrytmiä naapurinne elää, he eivät voi elää kenenkään vauvaperheen rytmissä tai jättää sitä koiraa leikittämättä jonkun vauvan takia. Tottakai oman perheen ja eläinten tarpeet täytyy huolehtia ja ihmisten on saatava elää normaalia elämää. Vauvaperheellä oli se ongelma, joten hän voi miettiä asumismuotonsa siten, että se sopii heille. Kerrostalossa kun on muitakin ihmisiä. Sille ei vaan voi mitään. Ei tuolla kenenkään lapsiperheidenkään elämää tule kukaan rajoittamaam tai vaatimaan naapurin irmelin kellotusta, siitähän mammoilla vasta äläkkä syntyis, kun heidän lapsilta vaaditaan käytöstapoja, tulee vaan sellainen olo, että Äidit ajattelee muiden toimivan heidän palvelijoinaan ja hyväntekijöinä ja itse eivät ikinä auttais tai tekis hyvää vaikka naapurin mummolle.

Vierailija
44/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi, koska ei ota toisten ongelmia omikseen, vai ala säälistä vapaaehtoistyöntekijäksi? Kenties rupeis omaa elämää sovittamaan naapurin vauvan rytmin mukaan?! Oletteko nyt ihan tosissanne.?! Myötätuntoinen voi olla, mutta kyllä jokainen omista lapsistaan ja asumisestaan ja säännöistään vastaa itse ja noudattaa yhteisiä pelisääntöjä. Aivan sama, jos minä menisin sanomaan naapurilleni, että minulla on kova masennus, enkä kykene nukkumaan kunnolla, ja vaatisin samaa, mitä kyseinen äiti pariskunnalta. Pitäisikö tässä tilanteessa muiden joustaa minun kohdallani, vai koskeeko hyväntekeväisyys ja joustaminen vain äitejä ja heidän ongelmia kohtaan,mutta äideiltä sitä joustoa tai asioita ei ikinä kuuna edes voisi harkitakkaan. Kyllä minä sanoisin, että on todella itsekästä vaatia naapureilta sellsisia asioita, mitkä rajoittaa heidän elämää. Omien ongelmien vuoksi toisten elämän rajoittamisen yrittäminen on todella outoa, sillä ei kenelläkään ole valtuuksia siihen. Yhteisillä säännöillä mennään. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö olisi myötätuntoa. Myötätuntoa voi olla, mutta jokaisella oikeus elää rauhassa, ilman että ottaa naapurin, naapurin kaiman ja vielä mummelinkin murheita. Jokaisella meillä on läheiset sitä varten, ainakin jos yhtään sosiaalinen ja normaali ihminen on. Jos ei ole, niitä läheisiä on turha hankkia naapurista sillä verukkeella, että olisivat lapsiperheiden palvelijoita ja olkapäitä. Ette voi koskaan tietää millaista elämänrytmiä naapurinne elää, he eivät voi elää kenenkään vauvaperheen rytmissä tai jättää sitä koiraa leikittämättä jonkun vauvan takia. Tottakai oman perheen ja eläinten tarpeet täytyy huolehtia ja ihmisten on saatava elää normaalia elämää. Vauvaperheellä oli se ongelma, joten hän voi miettiä asumismuotonsa siten, että se sopii heille. Kerrostalossa kun on muitakin ihmisiä. Sille ei vaan voi mitään. Ei tuolla kenenkään lapsiperheidenkään elämää tule kukaan rajoittamaam tai vaatimaan naapurin irmelin kellotusta, siitähän mammoilla vasta äläkkä syntyis, kun heidän lapsilta vaaditaan käytöstapoja, tulee vaan sellainen olo, että Äidit ajattelee muiden toimivan heidän palvelijoinaan ja hyväntekijöinä ja itse eivät ikinä auttais tai tekis hyvää vaikka naapurin mummolle.

Vierailija
45/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en suurinta osaa aloituksistasi.

Vierailija
46/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naapurin mamma päättää, mihin saat mennä ja mihin aikaan?!

Aivan sairasta! Tottakai sinä saat mennä ulos ja minne ikinä elämässäsi haluatkin ja aivan mihin aikaan tahansa.

Kukaan ei sinun itsemääräämisoikeutta elämässä rajoita, ei varsinkaan naapurin äiti, jolla toisten ihmisten elämääm puuttumisen idioottimaisuus ja hulluus ei älyllisellä tasolla ole mennyt perille.

Älä välitä siitä! Sinulla ei ole vauvaa tai lapsia vielä ja he saavat elää niin vapaata ja omaehtoista elämää niin paljon kun lystää, eikä se saa olla kiinni jonkun asukkaan vainoamisesta ja omien sääntöjen pönkittämistä. Noudatat yleisiä elämän ja asumisen sääntöjä ja nautit elämäsi.

Älä anna kenenkään määrätä sinun elämääsi ja vähätellä sitä, sinä et ole velvollinen elämään kenenkään vauvaperheen ehdoilla, ne eivät ole elämääsi, vain ihmisiä seiniesi takana :)

Vierailija
47/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei sinun itsemääräämisoikeutta elämässä rajoita, ei varsinkaan naapurin äiti, jolla toisten ihmisten elämääm puuttumisen idioottimaisuus ja hulluus ei älyllisellä tasolla ole mennyt perille".

Siis kielellisesti täysin päin p:tä, mutta voisitko avata hieman sisältöä? "Hulluus ei älyllisellä tasolla ole mennyt perille"?

Vierailija
48/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajan harvinaisen huono suomen kielen taito kunnes tajusin ketjun luettuani,että hänen äidinkielensä ei ole suomi.Lopetin nauramisen.

Vierailija
49/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei sinun itsemääräämisoikeutta elämässä rajoita, ei varsinkaan naapurin äiti, jolla toisten ihmisten elämääm puuttumisen idioottimaisuus ja hulluus ei älyllisellä tasolla ole mennyt perille". Siis kielellisesti täysin päin p:tä, mutta voisitko avata hieman sisältöä? "Hulluus ei älyllisellä tasolla ole mennyt perille"?

Vierailija
50/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajan harvinaisen huono suomen kielen taito kunnes tajusin ketjun luettuani,että hänen äidinkielensä ei ole suomi.Lopetin nauramisen.

Vierailija
51/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan paikalla ketään joka tietää mistä puhun, tämän ketjun AP kirjoittaa kuin Huutonetin Moonlight2 eli Moonis=D

Samanlaista lapsenomaista tekstiä ja niinkuin moni jo mainitsikin hieman kehitysvammaisen tekstiltä vaikuttaa.

Vierailija
52/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei sinun itsemääräämisoikeutta elämässä rajoita, ei varsinkaan naapurin äiti, jolla toisten ihmisten elämääm puuttumisen idioottimaisuus ja hulluus ei älyllisellä tasolla ole mennyt perille". Siis kielellisesti täysin päin p:tä, mutta voisitko avata hieman sisältöä? "Hulluus ei älyllisellä tasolla ole mennyt perille"?

Siis itse ainakin ymmärsin tuon niin että idioottimaisuus ja hulluus puuttua toisten elämään ei ole mennyt perille. Siis kuinka idioottimaista ja hullua tuo toisten elämään puuttuminen on.

Vajakki ku vajakki ku ei tajUUuuuu!

Vierailija
53/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus, että idioottimaista puuttua toisten elämään, eikä tätä asiaa oo niinku hiffattu. Tää oli tarkotus...immeiset ei vaan tajjuuuuuu ja jää kii johki lauseisii, mut hyvä jos nauruuuaa riittäääää

Vierailija
54/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse ainakin ymmärsin tuon niin että idioottimaisuus ja hulluus puuttua toisten elämään ei ole mennyt perille. Siis kuinka idioottimaista ja hullua tuo toisten elämään puuttuminen on.

Vajakki ku vajakki ku ei tajUUuuuu!

Mä ymmärrän asian niin et toisten elämään puuttuminen

ei ole mennyt perille tarpeeksi idioottimaisella ja hullulla tavalla.Ei,nyt ei mennyt kuin strömsössä.

Se tarkoittaakin et vain idiootit ja hullut eivät puutu toisten elämään=)

Vierailija
55/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ainoa joka tajuan et AP tais tehdä historiaa.Hän teki Matti Nykäset tällä ketjulla.

Elämä on ihmisen parasta aikaa eikä hulluus ole älyllisellä tasolla mennyt perille.

Vierailija
56/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse ainakin ymmärsin tuon niin että idioottimaisuus ja hulluus puuttua toisten elämään ei ole mennyt perille. Siis kuinka idioottimaista ja hullua tuo toisten elämään puuttuminen on. Vajakki ku vajakki ku ei tajUUuuuu!

Hulluus on irrationaalista, ei se voi "mennä perille".

Vierailija
57/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ainoa joka tajuan et AP tais tehdä historiaa.Hän teki Matti Nykäset tällä ketjulla. Elämä on ihmisen parasta aikaa eikä hulluus ole älyllisellä tasolla mennyt perille.

Vierailija
58/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse ainakin ymmärsin tuon niin että idioottimaisuus ja hulluus puuttua toisten elämään ei ole mennyt perille. Siis kuinka idioottimaista ja hullua tuo toisten elämään puuttuminen on. Vajakki ku vajakki ku ei tajUUuuuu!

Miksi nussit pilkkua? Se voi kyllä mennä perille kuinka hullua jonkun toisen ihmisen tekeminen on.

Vierailija
59/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nussit pilkkua? Se voi kyllä mennä perille kuinka hullua jonkun toisen ihmisen tekeminen on.

Siis toisen ihmisen TOIMINTA, tuo toisen ihmisen tekeminen kuulostaa..noniin no kyllä varmaan tajuatte. :D

Vierailija
60/70 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi