Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus, onko kestettävä?

Vierailija
04.07.2012 |

Mitäs mieltä olette? Mies lopetutti mun facen eilen koska on mustasukkainen mun ala-aste luokkakavereista (miespuolisista) jotka ovat siellä mun kaverilistoilla. Kuulema olen pettänyt häntä pahasti kun olen heidät ottanut ystäväksi ja he ovat silloin faceen liittyessään kysynyt mitä kuuluu? Hän myös perui matkani vanhempieni luokse koska petän häntä kuulema siellä. En itse voi saurauteni vuoksi lähteä ajamaan pitkää matkaa. Ei ymmärrä, ei...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käyttää illat siihen että etsii merkkejä siitä että olen pettänyt häntä. Eilenkin 4tuntia pyöri netissä etsi josko olisin laittanut treffi ilmoituksia.En todellakaan ole enkä laita. Kuulema aikani on mennyt liikaa facessa. Lapset kuitenkin aina hoidettu,pyykit ja ruuat laitettu. Koti nyt ei aina ole oikein siisti kun lapset rellestää mutta se ei ole minua haitannut. Ei se auta kun töihin lähteä ja jaksaa...

Vierailija
2/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse voi saurauteni vuoksi lähteä ajamaan pitkää matkaa. Ei ymmärrä, ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhoat oman ja lastesi elämän muuten.

Hän käyttää illat siihen että etsii merkkejä siitä että olen pettänyt häntä. Eilenkin 4tuntia pyöri netissä etsi josko olisin laittanut treffi ilmoituksia.En todellakaan ole enkä laita. Kuulema aikani on mennyt liikaa facessa. Lapset kuitenkin aina hoidettu,pyykit ja ruuat laitettu. Koti nyt ei aina ole oikein siisti kun lapset rellestää mutta se ei ole minua haitannut. Ei se auta kun töihin lähteä ja jaksaa...

Vierailija
4/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole normaalia mustasukkaisuutta,

normaalia mustasukkaisuutta olemassa?

Vierailija
5/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo menevän vähän yli... kyllä mäkin suosittelen lähtemään suhteesta tai kohta huomaat että olet aivan yksin... ja sen jälkeen alkaa väkivalta.

sitten kun miehen mielestä joskus olet tehnyt jotain, esim. käynyt kahvilla ystävän kanssa mutta miehen mielestä asia ei olekaan noin, mies saa syyn heitellä sinua seinään.

Älä ap oikeasti usko, että miestä "pitäisi ymmärtää" tai että nuo tilanteet olisi kuka tahansa voinut tulkita noin. Tuo on sairaalloista mustasukkaisuutta, joka ei tule muuttumaan.

Vierailija
6/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on rakas niin hänestä saattaa olla mustis mutta yleensä nuo asiat voi selvittää puhumalla.

Vierailija
7/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihminen voi olla mustasukkainen aiheesta tai aiheetta. Oon mäkin joskus ollut, aiheetta, mutten kyllä kertonut siiä kellekään!

Vierailija
8/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuutta on olemassa ja se on esim. sellaista jolloin voit HETKELLISESTI ja OHIMENEVÄSTI tuntea mustasukkaisuuden piston sydämessäsi, kun huomaat esim. muiden naisten katsovan miehesi perään tms. :D Mutta, se menee ohi ja se ei tarkoita sitä, että kyttäät ja vahdit kaikki tekemiset. Minusta on hyvä, että vähän tervettä mustasukkaisuutta voi ollakkin, että ei ole ihan sama mitä mies/nainen tekee.

Vierailija
9/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on rakas niin hänestä saattaa olla mustis mutta yleensä nuo asiat voi selvittää puhumalla.

Minusta ei ole. Välittäminen ja rakastaminen on eriasia kuin mustakkaisuus. Toki mustasukkainen voi olla jos sitä vaan ei erehdy näyttämään todeksi. Saa olla vaikka murhan himoinen kumppaniaan kohtaan jos sisimmässään haluaa ;)

Minusta ainakin mustasukkaisuus on aina ahdistavaa, ei kivaa.

Vierailija
10/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sairautta. Jos miehesi ei suostu hoitoon, suosittelen eroa. Tuo ei tule ajan kanssa helpottamaan, vaan päin vastoin, miehesi käytös vain pahenee, mahdollisesti väkivaltaisuuteen asti.

Vierailija
11/11 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo menevän vähän yli... kyllä mäkin suosittelen lähtemään suhteesta tai kohta huomaat että olet aivan yksin... ja sen jälkeen alkaa väkivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi