taas tänään sain aamuseksiä =)
Kommentit (15)
taas viikonloppuna ku aamulla tulee telkusta piirrettyjä :)
Lapskin nukkuu vielä, unikeko, aina välillä :)
mutta tätä ennen en ole saanut varmaan pariin vuoteen... siis aamuisin. no muutenkin on mennyt kiinnostus seksiin, mitäs siitä haaveilla kun ei koskaan saa
mitäköhän pomo sanois jos huomais missä olen =).
Aamuseksiä meillä yleensä silloin jos heräämme ennen kellon soittoa :)
Kukaan teistä surkimuksista ei tänä aamuna oo saanu seksiä! ettekä juur muutenkaan saa! Itte räpellätte nipukan parissa ja kuvittelette, millanen se orgasmi vois oikeesti olla!! TÄÄ ON FAKTAA!! Mira.
No mistäs ne lapset sit on saanu alkunsa jos meillä ei ole seksiä?? :o
taidat olla hieman kade ja tehä ite niin kuin kirjotit. Voi ressukaa. Eikö ole miestä? vai etkö vaan kiihota häntä... *surullista*
mä olen lapsen kans kotona päivät. Ja ei se mies nyt varta vasten ennen kellon soittoa herää.. Ja mikäs sen ihanampi tapa alottaa päivä? ;)
kello soi miehellä 6 joskus saatetaan herätä aikasemmin, tai toinen vain. Tällöin saatamme harrastella
Tiedättekö miks miehenne panee teitä aamulla? Koska sitten sillä on hyvä omatunto ja ENNENKAIKKEA sen tyhmä eukko ei tajua, että se itte panee raivokkaasti työpäivän aikana/jälkeen vieraita pilluja sen ku kerkiää!! Mä tiedän, koska mulla oli ihan sama taktiikka, kennes vaimo sai selville! Nyt enää nyk. suhteessani halua pettää naistani ja siks voin kertoo teille tän jutun, joka on HYVIN YLEINEN SYSTEEMI alan miesten keskuudessa! Sorge vaan! JP.
Miksi pitää vittuilla jos toisella menee paremmin kuin ittellä?
Vierailija:
Tiedättekö miks miehenne panee teitä aamulla? Koska sitten sillä on hyvä omatunto ja ENNENKAIKKEA sen tyhmä eukko ei tajua, että se itte panee raivokkaasti työpäivän aikana/jälkeen vieraita pilluja sen ku kerkiää!! Mä tiedän, koska mulla oli ihan sama taktiikka, kennes vaimo sai selville! Nyt enää nyk. suhteessani halua pettää naistani ja siks voin kertoo teille tän jutun, joka on HYVIN YLEINEN SYSTEEMI alan miesten keskuudessa! Sorge vaan! JP.
munaa saanut liki 3vkoon,huokasu.
:)