Vauvakahvila 24 h
Tervehdys!
Kysyisin teidän mielipidettänne vauvakahvilasta,joka olisi 24 tuntia vuorokaudessa auki.Kahvilassa olisi kaikki mahdolliset tarpeet vauvoja ajatellen aina vaipoista hoitajiin asti.Pääsy kaikille äideille,isille ja vauvoille,jotka syystä tai toisesta haluaisi pienen hengähdystauon tai vain juttuseuraa ammatti-ihmisiltä.Isommille lapislle tietenkin myös ohjelmaa.
Olisitko itse valmis lähtemään esim.yönselkään kahvilaan rentoutumaan ja nauttimaan kupposen kuumaa,hoitajien vahtiessa lapsia.Vai haluaisitko mieluummin hoitajan kotiin avuksi yöski tai päiväksi!Entä onko puhelinpäivystys 24 tuntia vuorokaudessa mielestäsi tarpeellinen,jossa vastaillaan hankaliin kysymyksiin?
Kiitos etukäteen vastauksista tai ideoista!
Tätimoonika
Ehkä tuo 24h olis vähän liikaa, emmä ainakaan jaksais lähtee yöllä " kahville" , mutta esim. 20-21 voisin viel lähtee kahvittee mut lähinnä tapaamaan kavereitani ja juttelemaan heidän kanssaan ja tietenkin se et joku vahtii vauvaa siinä samalla kun ite hengähdät ja rentoudut kavereitten kanssa olis kyl ihan luksusta...
Mutta jos vauval ois koliikkia tai jotain muuta vastaavaa vaivaa, vois olla ihan kiva pääst juttelee jonkun ammatti-ihmisenkin kanssa, samalla kahvia juoden...
Kotiapu varmaan kelpais kaikille, ainakin mulle kelpais siten et joku tulis aamu päivällä kotiin 2-4 tunniksi, jotta saisin rauhassa siivota, käydä kaupassa, suihkussa ja jne...
Yöllä en tota apua kaipais, enkä uskosi kaipaavani edes silloin jos vauvalla koliikkia tai muuta niin mieluimmin sit vaiks nukkuisin päivällä kun joku hoitaja vahtis vauvaa...
Puhelin päivystys 24h on ihan hyvä idea, itse en ole kuitenkaan minkään näköistä puhelin apua tarvinnut missään vaiheessa...
-Girl ja neiti 9kk-