Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Makuuhuoneen jakaminen lapsen kanssa, vinkkejä?

Vierailija
02.07.2012 |

Eli ei ole varaa kolmioon,joten meillä on omistusasuntona kaksio. Lapsi 3v, tyttöjä ollaan molemmat ;D. Olen yh ja miesystävää ei vielä ole. Makuuhuone ei ole mikään järin iso, ajattelin itselle vaihtaa 180cm sängystä 160cm sänkyyn...miten saisi kätevästi lapselle leikitilaa huoneeseen, en tahdo leluja olkkariin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin oman sänkyni olohuoneeseen varsinkin jos makkari on pieni.

Haluan oman rauhan illalla ja yöllä.

Lapsi ja lelut siis makkariin.

Olohuoneesta saat varmasti toimivan kun laitat vähän luovuutta peliin.

Vierailija
2/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole varaa kolmioon,joten meillä on omistusasuntona kaksio. Lapsi 3v, tyttöjä ollaan molemmat ;D. Olen yh ja miesystävää ei vielä ole. Makuuhuone ei ole mikään järin iso, ajattelin itselle vaihtaa 180cm sängystä 160cm sänkyyn...miten saisi kätevästi lapselle leikitilaa huoneeseen, en tahdo leluja olkkariin..

eli laitttaisin oman sänkyni olohuoneeseen, ja kyllä riittäisi ihan 90cm vuodekin.

sohva systeemejä en alkaisi joka ilta petaileen.

mut tavis sänky olkkariin, kyllä se sinne mahtuu

ja lapsi saa makkarin ja lelunsa sinne, jää varmaan leikkitilaakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen huone suunnilleen on?

Vierailija
4/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkkariin parvi?

Vierailija
5/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen olkkarin koosta voithan piilottaa sängyn hyllyn,sermin tai vaikka liukuoven (esim.maitolasista) taakse.

Vierailija
6/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai teet lapselle oman sopen sillä lailla ja pidät itse makkarin

Vierailija
7/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tällä hetkellä olkkarissa sohvasänky, jonka saa tarpeen tullen myös levitettyä. Tytöt 3 ja 5 v jakavat makkarin keskenään.

Entisessä asunnossa (myös kaksio) nukuimme makkarissa kaikki, minun sänky oli sellaisen korkean Expedit-hyllykön takana, se toimi tilanjakajana. Niin, ja itselläni 120 cm:n sänky.

Vierailija
8/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin siinä nukkuu ruhtinaallisesti, ja vaikka joskus mukana olisi toinenkin, niin pärjää kyllä satunnaisesti. Olen tyttökaverinkin kanssa pärjännyt hätätapauksessa 120-senttisessä (siis me heteronaiset ystävykset).

Sitten jos tulee uusi suhde jonka kanssa vakituisemmin jakaa sängyn niin saattaa mennä uusiksi jo kämpänkin koko. Se on sitten sen ajan murhe tarvitaanko joskus isompi asunto ja sänky.

Vierailija
9/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin lapsi leikkii leluillaan siellä, missä ihmisiä ei ole. Eli lelut kulkeutuvat olkkariin, jos se on sananmukaisesti olohuone, jossa ollaan. Minusta on kätevintä silloin säilyttää lelut olkkarissa, helpoin kerätä lelut lähelle paikoilleen, kuin roudata niitä aina toiseen huoneeseen.