Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkärilasku 3000€

Vierailija
02.07.2012 |

Hyvästi kesälomamatka. 12 reikää joista pari reikää /hammas ja neljään takahampaaseen keramiaa. Tänään vielä valkaisu. Ottaa ihan sairaasti päähän!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että yksityisellä ylihoidetaan selvästi. Lisäksi tuntuu, että on tosi paljon paikasta kiinni, miten hoidot tulkitaan. Jos vertaan hinnastoja eri paikkojen välillä, ei niissä ole eroja, mutta käytännön laskussa sitten onkin. Jos vaikka lukee "yhden pinnan paikka 66 Euroa, "kahden pinnan..." Niin jossain paikassa kaikki on aina niitä "kolmen pinnan täytteitä", vaikka olisi pienikin reikä, kun toisissa paikoissa voi oikeasti selvitä alle satasen käynnillä, vaikka paikataan. Esimerkiksi Oral on pahin mahdollinen. Pienikin reikä + puudutus oli aina 120-130 Euroa. Sitten vaihdoin paikkaa ja vastaava reikä puudutuksella ja tarkastuksella olikin vain 75 Euroa. Silti kummankin hinnasto on suunnilleen sama....

Vierailija
22/26 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi oisparempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku virolainen tai venäläinen, joka ei edes osaa suomea. Meilläpäin kunnallisella puolella on vain ulkomaalaisia puolvillasen oloisia lääkäreitä. Ja mä haluan ehdottomasti hammaslääkärin osaavaan suomea.

Vierailija
24/26 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä lohjenneen hampaan korjaus, mulla on lähtenyt valehtelematta puolet 1 alaposkihampaasta ja ajan sain 3kk päähän:/

Tekis mieli poistattaa koko hammas...

Vierailija
25/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuin joku virolainen tai venäläinen, joka ei edes osaa suomea. Meilläpäin kunnallisella puolella on vain ulkomaalaisia puolvillasen oloisia lääkäreitä. Ja mä haluan ehdottomasti hammaslääkärin osaavaan suomea.

Mä taas haluan hammaslääkärin osaavan hampaiden hoidon, puhukoon vaikka viroa.

Vierailija
26/26 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä pönttöjä sikiää. Sanoo, että nyt voin olla rauhassa muutaman vuoden! Eikä taatusti harjaa kunnolla hampaitaan, käytä hammastikkua ja hammaslankaa hammasväliharjasta puhumattakaan.

Hampaita pitää hoitaa ihan itse ja käydä tarkastuksessa vuosittain.

Muuten muutaman vuoden välein on ihan luonnollista, että lasku on 5000 euroa. Ja viisikymmpisenä suussa on tekohampaat.

Tämä on totuus. Eikä tässä juuri ole eroa, käykö yksityisellä vsi kunnallisella hammaslääkärillä. Itse vaihdoin yksityiselle kun kunnallinen sanoi, että emme tee näitä toimenpiteitä täällä (kirurginen toimenpide).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän