Suihkutin äsken Raidia ötököiden päälle keittiössä
(en tiedä mitä olivat) ja olen raskaana viikolla 26. Aiheutinko jotain vaaraa sikiölle??? Oli pakko sumuttaa, mies ei ollut kotona eikä niitä olisi saanut muuten hengiltö - olivat hankalassa paikassa allaskaapin takaosassa.
Kommentit (5)
Vaan sitä, että voisiko tuosta (edes teoriassa) tulla vielä tässä vaiheessa kehityshäiriöitä... Joudun suihkuttelemaan vielä uudestaan, jos näkyy enemmän.
En ole mielestäni mikään hysteerikko odottaja. Olen syönyt mm. tuorejuustoja ja monia muita ruoka-aineita, joita monet odottajat tuntuvat hysteerisesti pelkäävän:)
olivat kamalat. Nykyään kaikkia asioita pitää viranomaisten kontrolloida, varoittaa ja valvoa. Elämä on mennyt kovin mutkikkaaksi, kun raskausaikakin on täynnä vaaroja - "hui, söin homejuustoa ja mansikoita" -tyyliin.
Minulla sama huoli, muuten en ole hysteerikko. Jouduin sumuttamaan eilen vaatekomeroni, miestä ei ollut sitä tekemään. Onko siitä vaaraa? Jos sais jonkun vastaamaan muutakin kuin kohtukuolemalla pelottelua..
Mutta tuskin nyt kerrasta aiheutuu mitään pysyvää haittaa.
Huone vaan pitää tuulettaa hyvin myrkytyksen jälkeen
Tämän voit toki välttää mikäli kierrät kaivon vastapäivään kolme kertaa, heität hevosenkengän vasemman olkasi ylitse ja laitat lahitelman kukkia tyynysi alle yöksi.