Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Luulin,että " ystäväni" olisi järkevä

Vierailija
24.11.2005 |

kun on kouluja käynyt ja muuta! Nytpä hän kertoi olevansa raskaana,ensimmäistä kertaa ja lapsi on erittäin toivottu ja kauan yritetty,MUTTA tämä tuleva äitipä sanoi,että aloittaa polttamaan,koska on kuullut että tupakoivien lapset ovat usein syntyessään pienikokoisia ja pelkää jo nyt synnytystä kamalasti.Luulee kai,että jos lapsi on pienempi,ei satu niin paljoa. Jäin ihan ymmälläni katsomaan,enkä edes osannut vastata mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ei tupakoivilla. Mutta muutoin kyllä ajattelen, että kyllä on ihmisillä mitä ihmeellisempiä ajatuksia...

Vierailija
2/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ex-tupakoitsija, joka vielä poltteli puoleen väliin raskautta ja tyhmä olen. MUTTA ikinä en ole kuullut kenestäkään, joka alkaisi tupakoimaan raskauden takia... Kuulostaa oudolta. Oletko varma, ettei kiusannut sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pungertanut vauvan joka painoi 4700g ja hyvin tuo ulos tuli.

Vierailija
4/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä todella itkin yhtenä päivänä kun tulin kotiin kaupungilta. tapasin ystäväni, joka oli viikolla 10 raskaana ja poltti, sillä hänen miehensä oli kieltänyt lihomasta kiloakaan (siis muuten ei olisi lasta heille tullut) raskauden aikana, ja tupakka kuulemma pitää ystäväni ruokahalun pienenä eli hänet laihana. ko. nainen on jo sairaalloisen laiha, n 175 cm ja max. 50 kg.

tämä ei todellakaan ole provo, enkä ole ap. näitä ihmisiä on olemassa! kyseinen nainen miehineen ei ole käynyt muuta kuin peruskoulun, yllätys, yllätys.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi