Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette tavaroille, jotka eivät mene kirpparilla kaupaksi ?

Vierailija
01.07.2012 |

Olin pitkästä aikaa kirpparilla myymässä. Mulla on iso varasto ja siellä oli edelliseltä kerralta jääneitä tavaroita 4 isoa laatikollista. Nyt olin kesäkuun aikana kerännyt myytävää n 10 laatikollista ja myymättä jäi taas 4 laatikkoa.

Kun vein laatikot kellariin huomasin valtaosa on jäitä mitkä viimeksikin jäivät myymättä. Menen seuraaan kerran myymään aikaisintaan ensi kesänä.

Kellarissa on tilaa, mutta onko siinä järkeä ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaan. Mutta välillä sitten perkaan pois sellaset jotka ei vaan mene ja laitan kierrätyslootaan.

Vierailija
2/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli hyvä kirppari ja kausivaatteita niin ei ne mene jatkossakaan. Laita ne vaikka johonkin ensikotiin tai jonnekin keräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii tuntipalkkoja niin ehkä se ei kauheesti kannata varastoida ja hinnoitella ja kanniskella ympäriinsä sitä roinaa.

Vierailija
4/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole ollut tarpeeksi kuuma kesä!

Vierailija
5/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vaiva. Annan hyväntekeväisyyteen, ja kalleimat myyn kalllilla yhdelle tutulle.

Se voitto kirppiksillä on niin minimaalista verrattuna työhön. Mun mies lyö joskus vetoa futismatseista. Saattaa saada 50 e laaki. Nettoaa pienellä vaivalla paljon enemmän kuin millään kirppismyynnillä.

Eli iso vaiva - vähän vastinetta. Parempi mieli tulee, kun annan kamat ilmaiseksi oikeasti tarvitseville.

Vierailija
6/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vien ne suoraan pelastusarmeijalle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän