G: Kuinka paljon rahaa säästössä?
Kommentit (19)
säästöt- kuinka kauan olet säästänyt?
Rahaa meillä vain 10 000 euroa. Käyttötileillä aina ennen palkkapäivää vähintäänkin 2000 e / tili. Osakkeissa kiinni sitten enemmän ja tarpeen tullen realisoidaan.
Ollaan vähän yli 4-kymppinen pariskunta ja yksi kouluikäinen lapsi.
mutta olenkin juuri myynyt asuntoni eikä seuraavaa ole vielä edes näköpiirissä.
Olen koko elämäni pitänyt jonkin suuruista summaa syrjässä, opiskeluaikanakin sain säästettyä useampia tuhansia säästötilille.
Tuon lisäksi on jotain kiinni rahastoissa.
Puhutaanko tässä perheestä vai yksittäisistä henkilöistä?
Onko osakesijoitukset säästöjä? Entä rahastot?
Säästötilillä 1000 euroa ja rahastoissa n. 650 euroa
Vastaan vaikkei kysytty: osakerahastoissa tämän päivän kurssilla n 4000€, toisessa 6000€ ja yhdessä määräaikaistalletuksessa 2000 + osakkeita noin 1000€ arvolla
Ihan hyvin tulottomalle ihmiselle
säästöt- kuinka kauan olet säästänyt?
eräitä korvauksia ja rikolliselta saatuja korvauksia. Tuo 5700 sataa on osiks myös vakuutuskorvauksia ja lisäksi palkkatuloja siinä.
mutta siitä 5000 menee veroihin syksyllä.
Mielellään kuvakaappaus verkkopankin etusivulta. Noita summia voi kuka vaan heitellä tänne eikä niistä puoletkaan ole totta. Myös osakesalkusta kuvakaappaus, muuten turha huudella täällä mitään.
Osakkeissa saman verran, tosin miinuksella nyt.
mitkä mulla näkyy nettipankissa, tässä on koko perheen rahat:
http://aijaa.com/0016310461016
Yhteensä n. 17 000 e.
Lisäksi meillä on s-bonustililä n. 3000 e ja erään toisen pankin korkeakorkoisella tilillä n. 5000 e.
Rahaa yhteenä 25 000 e, josta en nyt osaa eritellä mikä on käyttöön ja mikä säästöön.
ja noin 750 euroa osakkeissa. Olen nyt hoitovapaalla, siksi noin vähän säästöjä. Yleensä vähintään tuplat. Meillä on remontoitava asunto joten yleensä säästetään riittävästi johonkin urakkaan ja sitten toteutetaan se säästöillä. Sitten aloitetaan taas alusta.
säästämisen ja 3000 olen saanut kasaan...