Aina kun mies lähtee ulos kavereiden kanssa, en voi tietää tuleeko hän kotiin yöksi..
Vai jääkö ilmoittamatta yöksi jonnekin. Tai siis niin on tapahtunut pari kertaa, enkä enää osaa luottaa näihin tulen ajoissa, ilmoitan ym. sanomisiin. En oikein tiedä miten suhtautua näihin miehen kaveri-iltoihin, kun koskaan en tiedä tuleeko kotiin, missä on ja missä kunnossa. Tarvitseeko minun tietääkään? Aikuinen mies jne..
Näitä iltoja ei ole usein, mutta silti ne ärsyttävät.
Kommentit (17)
15 v kattelin tota...koskaan en voinut tietää, mihin kellahtaa, jonkun sohvalle vai roskiskatokseen...vaikka kuinka yritin selittää, että pelkään hänelle sattuvanjotain, että ilmoittais edes et on jossain sisällä, niin ei. Sit saattoi kännipäissään mennä esim snakarille ja hodareitten kans tunkea jollekin exälle keskellä yötä....pyöritti mua kun litran mittaa.
Nyt saa onneks toinen muija jännitellä, tuleeko äijä kotiin ja mihin aikaan ja missä kunnossa, vai viettääkö yönsä muualla.
Ja kyllä, moneen kertaan pyysin, itkin, raivosin, rukoilin, selitin, vetosin...sama meno jatkui.
oma mies on aina kotiutunut neljään mennessä. En saa nukuttua kun huolehdin (vaikka tiedän huolehtivani ihan turhaan).. pakko odotella, että mies kotiutuu. Jos tulisi vasta aamulla niin kyllä ihmettelisin missä on yönsä viettänyt - ei ole tapana kavereiden nurkissa yöpyä ellei asiasta ole sovittu hyvissä ajoin (ja tällöinkin siis kaverin asuinpaikkakunnalla juhlimassa).
Juttele sun miehen kanssa ja kerro miltä susta tuntuu, musta on ihan ok, että sovitte vaikka siitä, että yöksi tullaan aina kotiin, vaikka sitten taksilla. Minusta on kohtuutonta odottaa sulta ymmärrystä jos kuitenkin huolehdit.. ja jos mies kotiutuu joskus tosi huonossa kunnossa niin todella ymmärrän kyllä huolesi!!
Mulla on ollut sama ongelma pidemmän aikaa miehen kanssa. Pistin miehen valitsemaan sitten meidän suhteen ja ihme reissujen välillä, tai lähinnä siis sen miten tasapuolisesti se kohtelee mua ja kuinka rehellinen se on. Sama meno jatkui ja mies on nyt entinen!
Mulle parisuhde merkitsee sitä, että toiselle kerrotaan mitä tekee, missä ja milloin. Ei mitään kyttäysmeininkiä, mutta kyllä mulla heräs epäilykset kun mies oli ties missä teillä. Mä haluan parisuhteelta avoimuutta ja luottamusta, miehen tulee myös arvostaa mua sen verran että kertoo liikkeistään! Tää mies ei ollut näköjään MIES vaan valitsi hurvittelut, joten menkööt menojaan :D Mä saan varmasti vielä paremmankin!
teil lapsia? Meillä oli ennen lapsia joskus tuollaista ja hitto se oli ärsyttävää ja RASKASTA. VIhasin jo kun tiesin, et joku ryyppy ilta tulossa. Lasten jälkeen tai oikeastaan ensimmäisen lapsen jälkeen muuttui. Se on numero 1, että kotiin tullaan AINA. Ja muutenkin ei tarvitse olla ihan aamuyön tunneille ja voisi suht tolpillaankin pysyä. :) Joskus on juomis määrät menneet vähän yli, mutta aina on kotiin kuitenkin tullut ja näitäkin luojan kiitos nykyisin harvoin. On ihana, kun se luottamus siihen on taas palannut. Tietysti kesti jonkun aikaa, että uskoin, mutta nyt luotan. :)
Niin mies ehkä havahtuu tajuamaan miltä se tuntuu. Jos ei havahdu, niin sitten ei.
ja tilanne. Nytkin. Ärsyttää, kun tiedän, että kun menen nukkumaan ja herään yöllä, kun lapsikin herää syömään-eikä mies ole tullut kotiin, niin en enää saa unta, vaan kyttään kelloa aamuun asti...
Ja sit on tosi kiva olla seuraava päivä pirteenä lasten kanssa.
Tein ennen viikonlopputöitä ja usein kävi niin, että mies lähti jonnekin. eikä tullut yöksi kotiin. valvoin yöt, koska en yksinkertaisesti saanut nukuttua. ja aamulla kuudeksi töihin. se oli vittumaista se.
Nyt on kuitenkin onneksi lapset mun elämässä, en ehkä jaksakaan enää välittää mitä mies tekee.
Lisättävä vielä, että on parantanut tapansa ja nykyään tulee yöksi kotiin. Mutta, sama pelko on aina persiissä, kun on niin monesti jättänyt tulematta.
Vasta myöhemmin olen tajunnut, että luultavasti epäilyni toisesta naisesta/naisista on todellakin pitäneet paikkansa. vaan milläs sitä todistaa. ei auta kun luottaa ja leikkiä tyhmää.
tsemppiä.
Tuo "samalla mitalla takaisin" kommentti pisti silmään. Mulle myös sanottu samaa, usein. Mutta itse en ainakaan halua käyttäytyä toista kohtaan yhtä paskamaisesti, kun mitä mua kohtaan käyttäydytään, koska tiedän kuinka kurja tunne siitä tulee, en halua toiselle tahallani mielipahaa aiheuttaa, vaikka olisi aihettakin.
ja vielä, voi olla, että kun kerran "kostat" miehellesi, hän tekee samalla mitalla takaisin. Se on muka joku vitun miesten oikeus.
En tiedä pettäisikö mies (toki aina mahdollista), mutta ei oikein osaa lopettaa juomista ajoissa. On taipumusta juoda niin pitkään kun rahaa ja aikaa riittää..
Useampi vastaaja on kyllä kertoillut juuri samanlaista tarinaa, mitä meillä on. "Ihanaa", että joku tietää millaista voi olla.
Mies ei kuitenkaan käy usein viihteellä, mutta silti tämä asia rassaa mieltäni aina, kun tiedän, että joku reissu on tulossa. Olen ajatellut, että ongelma on minun tiukkapipoisuuteni, mutta ehken ole ihan väärillä urilla. Lapsuuden kodissani ei käytetty ollenkaan alkoholia, niin en oikein tiedä mikä on normaalia käyttöä ja käytöstä sen suhteen. ap
Mulle käy juuri noin aina, varmaan juuri tänäkin yönä. ap
En tiedä pettäisikö mies (toki aina mahdollista), mutta ei oikein osaa lopettaa juomista ajoissa. On taipumusta juoda niin pitkään kun rahaa ja aikaa riittää..
Musta toi on jo sun luottamuksen pettämistä. En kestäisi tuollaista omalta mieheltä. Musta pahempaa kuin jonkun toisen paneminen niin etten huomaa.
lähtee joka kesä Lappiin reissuun eikä ilmoittele paluupäivää. Joskus soittelee matkalta. On myös ottanut lapsia mukaan.
Kyllä aikuinen mies tietää mitä tekee.
mies joi kans viimeiseen tappiin asti, niin kauan kun pystyi, ei osaa lopettaa ajoissa. Ja vaikka näitä " häviämisiä" ei montaa per vuosi ollut, niin kyl ne silloin vitutti. Ja aloin jännittää jo viikkoja aikaisemmin, jos tiesin, et tulossa on joku saunailta. Kerran en päässyt töihin, kun miestä ei näkynyt, lapset oli silloin niin pieniä, etten voinut jättää niitä. Silloin kostin, ja tein niin, et vein lapset tarhaan, pakkasin kamat ja menin hotelliin. Olin siellä yötä. Mies sai krapulassa tulla kotiin, hakea lapset ja hoitaa kaikki kolme illan ja yön ja viel seuraavan päivän viedä ne tarhaan jne. Ei edes kyselly, missä oon, laittoi vaan viestiä, et esikoinen kipeenä, ja seuraavana päivänä menin sitten kotiin. Vaan eipä tuo siitäkään tempauksesta ollut moksiskaan tai muuttanut tapojaan.
sieltä sitten paljastui, laitoin miehen lopulta selkä seinää vasten ja sanoin, että se on ulkoruokinta seuraavasta yökeikasta... eikä ole sen koomin tarvinnut odottaa. Olisi vaan pitänyt laittaa loppu jo aiemmin ja olin kyllä niin tosissani, että mies olis taatusti saanut kenkää jos olisi vielä sössinyt.
No onko miehellä 'lupa' olla yö pois kotoa? Mietin vaan jos tietää jo alusta asti että haluaa olla mutta sä et 'anna' niin ei viitti suoraan sanoakaan. Miksei aikuinen ihminen saisi olla yötä pois jos haluaa? Kunhan siitä on sovittu ja toinenkin puolisko saa mennä omalla vuorollaan. Sitten tietty eri asia jos olet sanonut että olkoot muualla mutta ilmoittaa jos ei tule kotiin.
yleensä mies sanoo tulevansa ajoissa (n.2 aikaan) ja ilmoittavansa jos menee pidempään. Kuitenkaan luvattua ilmoitusta ei tule ja mies joko kömpii kotiin valomerkin jälkeen tai on kokonaan yön pois. Etukäteen aina sanoo ettei halua jäädä yöksi tms.mutta jää kuitenkin.. Yleisesti ottaen ärsyttää jo se,että lupaa ilmoitella,eikä sitten ilmoita. Ollaan kyllä molemmat tehty ennalta sovittuja yöreissujakin,ne on ihan ok. Ap
lähtee illalla kavereiden kanssa jonnekkin ja sitten tulee puolelta päivin kotiin tai soittaa mut hakemaan sen jostakin. Todella ärsyttävää, varsinkin kun aluksi olin tosi huolissani missä se on.
Nyt ei ole tehnyt tota varmaan vuoteen. Enkä mä enää kyllä kattelisi tollasta.
Ja mä tiedän ihan varmasti ettei mies ole ollut yötä toisen naisen luona kun on ollut yötä pois. Mutta mun mies on myös pettänyt mua, ja se on tapahtunut ihan muulloin kun baari-illan jälkeen :(
en ikinä voisi olla miehen kanssa johon ei voi luottaa..
Jos ei tule yöksi kotiin niin aika selvä tapaus on. Se ei ainakaan ole ollut siellä kaverilla yötä, vaikka niin varmasti väittääkin.