Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Arhinmäki uskovainen kristitty, kun hän kritisoi niin kovasti kirkkoa?

Vierailija
30.06.2012 |

Miksi kirkon menettelyllä olisi hänelle mitään merkitystä tai kirkolla ylipäätään arvoa, jos hän ei olisi uskovainen? Olen yllättynyt, luulin häntä jostain syystä ateistiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäki on turvonnut sosiologian opiskelija, joka luulee oluenjuonnin ja penkkifudiksen tekevän hänestä vasemmistolaisen.

Vierailija
2/4 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kritisoin ja olen pakana. Kirkko kun pyrkii sanelemaan miten täällä pitäisi olla. Ei heidän juttujen pitäisi mun elämään vaikuttaa (esim avioliitto-oikeuteen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko ei sanele mitään kenenkään avioliitto-oikeuksista. Kirkko säätelee omaa, sisäistä toimintaansa. Jos ei kirkko kiinnosta hengellisenä kotina ja sisältä päin, siitä ei tarvitse välittää tuon taivaallista. Ulkoa päin ei kenelläkään ole oikeutta huudella.

Mä ainakin kritisoin ja olen pakana. Kirkko kun pyrkii sanelemaan miten täällä pitäisi olla. Ei heidän juttujen pitäisi mun elämään vaikuttaa (esim avioliitto-oikeuteen)

Vierailija
4/4 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kirkon toiminnan kritisoiminen ei riipu siitä kuuluko kirkkoon vai ei (tai onko uskovainen). Varsinkin niin kauan kun kirkko on sidottuna valtioon millään tavalla (esim. yritykset joutuvat maksamaan kirkollisveroa, vaikka olisi ateisteja koko työyhteisö).