Onko joku jo saanut Hgin päivähoidosta uuden e-laskun?
Vuodenvaihteen järjestelmäuudistushan lopetti kaikki vanhat e-laskusopimukset ja ne on pitänyt tehdä kunkin uusiksi. Itse olen tehnyt tuon jo kuukausia sitten (OP), mutta yhä vaan tippuu paperilaskuja..?
Kommentit (5)
Meillä seuraava lasku on vihdoinkin e-lasku, koskee toukokuuta ja menee maksuun parin viikon päästä. Olen kyllä maksanut paperiset normaalisti, koska niistä ei ole tullut e-laskuilmoitusta eikä veloitusta ole mennyt.
Paperisia on tullut ainakin kolme, vaikka e-laskusopimus tehty jo kuukausia sitten. Olen jättänyt ne maksamatta, kun saatteessakin sanotaan että "teidän ei tarvitse tehdä mitään" jos e-laskusopimus tehty.
Minä ymmärsin tuon niin, että laskun toimitusmuodon suhteen ei tarvitse tehdä mitään, mutta lasku pitää kyllä maksaa, vaikka paperisena vielä tuleekin.
Siis ne jotka laskutetaan nyt jälkikäteen. Sen sijaan uudet laskut tulee e-laskuina. Minulla näkyi nyt ensimmäistä kertaa eilen tuollainen e-lasku verkkopankissa. Eräpäivä 15.7. Johan näitä on maksettukin viime aikana: 2.6., 15.6., 1.7. ja nyt sitten nähtävästi mennään normalirytmiin ja eräpäivä 15.7. Tuosta laskusta eteenpäin tulevat suoraan e-laskulla.
Paperisia on tullut ainakin kolme, vaikka e-laskusopimus tehty jo kuukausia sitten. Olen jättänyt ne maksamatta, kun saatteessakin sanotaan että "teidän ei tarvitse tehdä mitään" jos e-laskusopimus tehty.
Vanhat laskut pitää maksaa paperisina. Uudet laskut tulevat vasta e-laskuina eli nämä saamasi paperilaskut pitää todellakin maksaa. Etkö ole huomannut tililtäsi, että maksuja ei ole näistä mennyt.