Lue keskustelun säännöt.
Tekeekö Saarioinen mielestäsi huonoa ruokaa?
Kommentit (3)
se kermainen savuporokeitto ainakin on ihan loistavaa.
Ja jauhelihaperunssoselaatikkokin on hyvää.
Eli ei tee.
Tero
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hernesopan ostan purkissa, se on hyvää.