Mies ei halua minua enää.. :(
11 vuotta oltu yhdessä ja yksi lapsi. Parin viime vuoden aikana ja varsinkin nyt viimeisen vuoden aikana ei meillä ole läheisyyttä enää lähes ollenkaan. Hyvä, jos kerran kuussa hommaillaan sängyssä mitään. Jos yritän koskea esim. halata niin työntää pois. Iltaisin suostuu vaihtamaan vain pikaisen pusun. Tuntuu niin pahalle :( Minä kaipaan niin paljon läheisyyttä ja sitä tunnetta, että toinen rakastaa ja haluaa olla mun kanssa. Mies taas ei sanojensa mukaan kaipaa seksiä + voisi elää täysin ilmankin ja hänen mukaansa suhteemme voi hyvin.
Mitä tässä enää voin tehdä? Asiasta olen yrittänyt ihan nätisti puhua ja ratkaisuja löytää, mutta eipä se toimi jos toinen ei keskusteluihin halua osallistua :( Ollaan 30v ja mies tekee töitä viikosta toiseen, mutta ei ole stressaantunut. Tiedostan kyllä, että minussa on paljon vikaa ja tässä onkin varmaan osa syy miksi mies ei minua halua. Enpä olisi ikinä uskonut, että tällaiseen tilanteeseen joudun ;( Onko muilla ollut samaa? Tuliko ero vai miten tilanteen saitte ratkaistua?