Miksi painoni ei tipu?? Auttakaa!
Juoksen joka toinen pv vähintään 10km. Olen 174cm ja painan 71kg. Vaatekoko; yläkroppa 38, ala 40-42. Haluaisin alakroppaa hieman pienemmäksi. Juossut olen noin 3-4 vk. Syksyisin ja keväisin käyn paljon jumpissa. Lounaani ja päivälliseni on kesäisin salaattia ja lihaa. (salaatti, lihapullat, salaatti-makkara tms) Ei ollenkaan perunaa, pastaa tms. Aamiainen; puuro, pari leipää, tuoremehu, karjalanpiirakka. Rasvaa syön kohtuudella.
Joskus iltaisin, varsinkin näin kesällä saatamme ottaa pari drinkkiä tai lasia viiniä. Voiko tuo alkoholi oikeesti olla syyllinen? Vaikka pitkiä juoksuja teen joka toinen pv.
Vinkkejä ja apuja otan vastaan. Vettä juon useamman litran päivässä. N. 3-4 litraa.
Kommentit (4)
Johtuuko tuosta alkosta? Pitäisiköhän vielä kiinnittää muuhun huomiota?
Olen ihan äimänä, kun paino ihan paikallaan! :(
alkaa katsoa, mitä nuo "salaattisi" sisältävät. Voihan olla, että ovat todella tuhtia tavaraa. Entä pienet napostelut? Syötkö 5 ateriaa päivässä niin kuin pitäisi?
Mitkä on annoskokosi?
Suosittelen, että otat vaikka jonkun Kiloklubin käyttöön. (Se on muistaakseni ilmainen.)
että esim. tuo sinun aamupala on todella tuhti. Puuroa, pari leipää, karjalanpiirakka - kaikkiko samalla kertaa? Siihenhän tulee vielä leivänpäälliset, tuskin paljaita leipiä tai piirakoita syöt.
Pikku napostelut ja välipalat ovat pahasta.
Sitäpaitsi pelkällä liikunnalla ei laihdu. Se ratkaisee, mitä kurkusta pistää alas.
Vedenjuonti ylenmäärin ei vaikuta mitään, paitsi on parempi juoma kuin mehu.