Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat kaverit saavat marraskuussa vauvan!! Me jännitetään pyydetäänkö meitä kummeiksi!

Vierailija
28.06.2012 |

Olisi NIIN ihanaa jos olisi kummityttö! Pääsisi synttäreille ym voisi ottaa hänet tarvittaessa hoitoon tänne pääkaupunkiin. Voisi puuhata vuosien saatossa vaikka mitä... :)

Mitä vanhemmat tahtovat kummeilta? Mitä muistamisia edellytetään? Itse haluaisin olla roolimalli ja niin luotettava ja hyvä kummi, että jos vanhemmille jotain käy, voisin huolehtia lapsesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on jo pyytänyt minua kummiksi :)

Mä ootan kans niin innoissaan, muilla mun sisarilla ei oo lapsia. Toki mulla on omat, mutta ihanaa kun sisarki saa lapsen!

Kummina haluaisin vaan olla läsnä, jos tarve on. Lisäksi pieni ylimääräinen muistaminen on ihanaa (esim. nimpparit).

Vierailija
2/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) hienolta kuulostaa, mutta älkää pettykö jos ette kummeiksi päädykään.. mulla jäi lopulta pyyytämättä ketään kaveria koska miehen puolelta "oli tapana" pyytää sukulaisia ja niinpä pyysin minäkin sitten siskoani ja mies omaansa (puolisoineen molemmat). En ole odottanut kummeilta mitään sen kummempaa, merkkipäivät muistavat ja kohtuu usein nähdään muutenkin. Ylipäätään ovat kiinnostuneita lapsesta.

Vaikkei viralliseksi kummiksi pyydettäisikään niin ehdottomasti kannattaa osallistua lapsen elämään niin paljon kuin suinkin itse haluatte! Synttärit on hyvä muistaa ja kun lapsi on vanhempi niin pienet reissut vaikka korkeasaareen tai huvipuistoon voivat olla ikimuistoisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parempi ettet sitä odota, niin et pääse petymään.

Vierailija
4/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ainakaan, eikä meitä, ole koskaan pyydetty kummeiksi ennen kun vauva on syntynyt.

Että varmaan ainakin sinne marraskuulle saatte odottaa tietoa.

Toivon kyllä että ymmärtäisivät pyytää teitä, olisihan se lapselle ihanaa jos saisi kummit jotka on noin innoissaan!

Vierailija
5/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Joo me ollaan kyllä innoissaan. Ois kiva kuulla mitä ihmiset odottaa kummeilta.