Sinä, joka roikut täällä tähän aikaan. Tämä on juuri sinulle!
Kommentit (16)
Tykkään molemmista herroista ihan erityisesti. Mutta mitä on ilmastouskovaisuus? Saanko synninpäästön nettiriippuvuudestani, kun olen töissä? Kotona kyllä nukkuisin nyt:)
Tykkään molemmista herroista ihan erityisesti. Mutta mitä on ilmastouskovaisuus? Saanko synninpäästön nettiriippuvuudestani, kun olen töissä? Kotona kyllä nukkuisin nyt:)
Mene, äläkä enää syntiä tee.
mites ensi viikon työvuorot? Sanonko vaan pomolle, et ei onnistu enää?
mites ensi viikon työvuorot? Sanonko vaan pomolle, et ei onnistu enää?
tee parannus! eeläämää jää eeläämäättäää jne... kelaa vähän!
Niin et töitä voin tehdä mut netti nono, sitäkö tarkoitat?
"Mene, laiskuri, muurahaisen luo, katso sen aherrusta ja ota opiksesi." (sananl. 6:6)
Vielä jäi epäselväksi se ilmastouskovaisuus? kyselee toinen yökkö
ap
Niin et töitä voin tehdä mut netti nono, sitäkö tarkoitat?
"Mene, laiskuri, muurahaisen luo, katso sen aherrusta ja ota opiksesi." (sananl. 6:6)
että työvuoro kestää 12 tuntia, josta 2 tuntia on työntekoa ja 10 tuntia päivystän puhelinta, joka ei soi. Netti ja tv ainoat viihdykkeet. Arvaa, osaanko chat-juontajien fraasit ulkoa?
on roikkua palstoilla 24/7 365 pv vuodessa ja häiriköidä.
on roikkua palstoilla 24/7 365 pv vuodessa ja häiriköidä.
yölläkin sellaista viihdettä, jota harvoin löytää muualta. Kyllä Suomimammat osaa!
Ai perse, nyt on perä niin pahoilla mustelmilla, ettei istua voi. Aaahh hahah hah.
Ai perse, nyt on perä niin pahoilla mustelmilla, ettei istua voi. Aaahh hahah hah.
tämä tehtiin juuri riippuvuuden hoitamiseksi, mieheni teki tämän ratkaisun. ihan hyvä oli, ei mulla ole valittamista.
vai työpaikalta?