Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItään tapaa laihtua 6kg kuukaudessa?

Vierailija
27.06.2012 |

Olen valmis ihan mihin vain, NUtriletit on kaapissa jne. mutta paljon pitäis liikkua jne...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään tunti päivässä.

Vierailija
2/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot vaikka 80 kg /160 cm lähtee enemmänkin, jos taas oot jo 60 kg/160 cm niin 3 kg voi olla realistisempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

likakaivoon ja ala karpata.

Vierailija
4/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuo paino pudonnut n.3viikossa syömällä 1000-1300 kaloria päivässä. Yleensä olen sallinut hedelmiä rajattomasti ja korvannut perunen riisillä/parsalla yms. Ruuaksi valitsen lounaalla kuppikeiton ja rasvattoman jogurtin ja hedelmää. Ei varmasti paras dietti, mutta toimii...joskus voi herkutellakin, kun vähentää muustakin.

Vierailija
5/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia olet saanut. Ei sun tartte "laihduttaa" saadaksesi 6 kg pois. Ne lähtee nopeasti kun siirryt terveelliseen kasvisvoittoiseen ruokaan. Katselepa Sofiasfina blogia, lue mitä hoikkaakin hoikempi mallityttö ja ravintoasiantuntija syö. Itse olen saanut tuosta blogista niin paljon inspiraatiota! Kilot karisee, eikä tarvitse nälkää kärsiä, iho hehkuu, jaksan liikkua, kaikinpuolin kevyt, virkeä ja iloinen olo. Että kiitos vaan Sofia!:)

Vierailija
6/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi juuri kuukaudessa?

Onko silloin joku tärkeä päivä? Pitäisi ahtautua mekkoon tms?

Jos olet jättänyt laihdutuksen tänne viime tinkaan, niin tuskin onnistuu. Elämäntaparemontti sen sijaan voi tuoda tuloksia.

Vierailija
7/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sentään syödä, eikä tule nälkä. Iho voi hyvin ja säteilet.

Vierailija
8/10 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia olet saanut. Ei sun tartte "laihduttaa" saadaksesi 6 kg pois. Ne lähtee nopeasti kun siirryt terveelliseen kasvisvoittoiseen ruokaan. Katselepa Sofiasfina blogia, lue mitä hoikkaakin hoikempi mallityttö ja ravintoasiantuntija syö. Itse olen saanut tuosta blogista niin paljon inspiraatiota! Kilot karisee, eikä tarvitse nälkää kärsiä, iho hehkuu, jaksan liikkua, kaikinpuolin kevyt, virkeä ja iloinen olo. Että kiitos vaan Sofia!:)

Kurkkasin tuota blogia. Joo kaunis nuori nainen, mutta missä on lihakset? Siis jos treenaa miten tuolla mainitsit, esim.käsivarsissa ei näy lihasta lainkaan. Ihania herkkuruokia tai snacksejähän tuo nyt on, mutta prodea ei juuri näy muutoin kuin rahkan muodossa.

Oma vinkkini on syödä oikeaa ravintorikasta ruokaa, pasta, peruna, riisi ja viljat minimiin, reilusti oliivi- ja rypsiöljyä sekä voita ja kermaa, ei kevyttuotteita vaan täyttä oikeaa ruokaa. Paljon kasviksia, hyviä hiilareita ja proteiinin saantiin huomio. Kasvisproteiineja sekä kalaa ja kanaa. Vettä runsaasti sekä reipasta liikuntaa. Herkkuna tummaa suklaata, marjoja, rahkaa, maustamatonta jugurttia.

Ei kannata maksaa noista nutrileteistä yms. sonnasta, vaan muuttaa sitä omaa ruokavaliota terveellisempään suuntaan. Hyväkarppaus on hauskaa ja ei niin tiukkaa :)

Vierailija
9/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itse määritellä proteiinin määrän, tietenkään mallilla ei tarvitse olla näkyviä lihaksia. Itse olen ruvennut käyttämään qvinoaa, linssejä ja papuja Sofian blogista inspiroituneena, qvinoa on ihanaa... Ja uusia perunoita syön kyllä hyvällä ruokahalulla! Raejuustoa, luonnonjugurttia hunajalla makeutettuna, pähkinöitä ja kalaa, silloin tällöin myös hamppuproteiinia ja kanaa. Isompana ihmisenä mulla on myös annokset isompia kuin Sofian kuvissa. Mutta kasviksia, varsinkin tuoreena, saa syödä niin paljon kuin tahtoo, niistä ei kukaan liho, syön myös vähintään 5 annosta hedelmiä/marjoja päivässä, vähän täysjyväleipää, fetaa, kalkkunaleikkelettä jne. Ja nyt kesällä tuoreet mansikat ja kirsikat on joka päiväisiä herkkuja. Voita ja kermaa sen sijaan tosi maltillisesti.

Vierailija
10/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaali syönti on periaatteessa ihan jees. Ainoat lihomiset on tapahtunut raskauksien aikana, ja niistä kilooista on edelleen 5 jäljellä yli ylipainon ja sitten muut ylimääräiset normaalipainon sisällä. Mutta koska olen lyhyt, mielelläni saisin ainakin 5 kiloa pois sen normaalipainon sisälläkin. Eli olen 162cm pitkä, nyt 71kg, haluaisin olla enintään 59kg, näyttää paremmalta kuin 60 heh... Mutta siis ensin siihen 65 eli kohdallani kaavioiden mukaan normaalipainoon, jolla saa painoindeksin alle 25...

On ollut yksi lupaus viime vuoden lopulta, että olisin heinäkuussa tiettyyn päivään mennessä normaalipainossa, mutta en vain saanut aikaiseksi sitten lopulta, vaikka oli hyvä alku ja 5 kiloa lähti nopsaan, mutta nyt ont aas tullut kesän herkkujen myötä takaisin pari...

Osaan siis ns. elää ilman lihomista kunhan saan nyt vauhdilla nää ylimääräiset nopsaan pois...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi