Anoppi: sinulla on iso mahakokiseksesi(en ole raskaana)
Tänään huipentui anopin kesäloma kommentit siihen, että mulla on iso maha.
Kysyi olenko käynyt tutkimuksissa tai kontrollissa kun on niin suuri.
Olen normaalipainoinen, kokoa 38. Pahoitin mieleni niin että aloin itkeä. Mies onneksi piti puolia, mutta anopin mielestä noin saa sanoa "ystävien kesken". Ja koska sillä itselläkin on iso maha ja olen liian herkkänahkainen.
Aiemmin oli jo yrittänyt tökkiä silmänaluksiani ja sanonut että mulla on mustat silmänaluset.
Olen varmasti monella tapaa viallinen, mutta mielestäni niitä vikoja ei tarvi ääneen luetella.
Mielipiteitä,vertaistukea?
Kommentit (8)
Olen pahoillani. OLisit sanonut anopille, että luulisi, että tuohon ikään mennessä osaa käytöstapoja. Ja sitten luetellut anopin vikoja ja kysynyt tuntuuko kivalta. Hyvä, että mies puollusti.
Saisi jäädä tuollainen anoppi... en ikinä enää vierailis.
moukka-anoppi. Se halusi loukata. Ei noin sanota kellekään.
Kuka tätä p###aa uskoo?
Haluat vain lietsoa vihaa sukupolvien välille.
saa lähteä arvostelemaan.
Se varmaan laittaa ystäviäänkin muita itkemään?
Ei edes osannut pyytää anteeksi vaan puolustelee itseään.
Onneksi poikansa tuli väliin.
Olen yrittänyt kuuden vuoden ajan päästää toisesta korvasta sen kommentit läpi, mutta nyt eka kertaa aloin itkeä.
Ymmärrän, että hölmöyksiä tulee sanottua, on mullekin käynyt niin, mutta älyttömintä oli "anteeksipyyntö" , jonka sisältö oli että hänellä on sellainen luonne, että sanoo negatiivistä ja että on luullut että olen tarpeeksi fiksu ymmärtämään hänen luonnettaan.
Sanoipa vielä senkin, että on sairaus että yrittää tehdä itsestään kauniimpaa kuin on, ilmeisesti viittasi siihen, että meikkaan. Meikkaa se kyllä itsekin.
Onko muilla vastaavia anoppeja?
Kuulostaa aivan mun anopilta. 14 vuotta tätä arvostelua olen kestänyt, nykyään arvostelee suoraan jo meidän murkkujakin. Isommat lapset sanoneet suoraan etteivät tahdo mummia kylään kun aina haukkuu vaatteita, hiuksia jne.
En tajua, mikä sitä ihmistä riivaa. Ei ole mikään ihme , että asunut aina (paitsi yh-ajan) yksin.
Sun anopilla on ongelma, opit vielä olemaan välittämättä. Minä tunnen nykyään vain sääliä..
Parasta oli kun ennen tätä kommenttia ilmoitti että on tulossa lakimutos, joka takaa isovanhemmille oikuden tavata lapsiaan. Meillä ei ole lapsia vieä.
Olin jo sanonut pari päivää sitten miehelle, että en enää välitä anopin kommenteista, olen tottunut ja turtunut. Mutta anopillapa panokset vaan koveni.
Toisaalta säälittää, mutta toisaalta tuntuu pahalta, että aikaa täytyy käyttää tuollaisen kuuntelemiseen. Mahakin on iso kun on pms ja turvotusta, joten osui kommentit.
Ei tuollaisen moukan kommentteja kannata ottaa ollenkaan itseensä.