Kenet kirjailijan näit viimeksi ja missä?
Kommentit (30)
Vessan peilistä kurkisteli joku kirjailija, kun siellä hetki sitten kävin...
paskaako täällä palsoilla notkut. Kirjallinen ilmaisusi ei muuten ole erityisen lahjakasta.
Uudessa Apteekissa, missäs muualla. :)
Ja Niina Repon Aurajokirannassa.
Kirsti Kurosen. Olen voinut muitakin nähdä, mutta ei nyt tule mieleen.
Tosin en tunne suurta osaa kirjailijoista näöltä, mutta Sofia ei voi sekoittaa muihin. Mä olen jutellut kyllä elämäni aikana mm. Hilja Valtosen, Kaari Utrion, Arto Paasilinnan, Seamus Heaneyn, John Irvingin ja Frank McCourtin kanssa....
melkein kymmenen vuotta sitten Venetsiassa.
se läski jolla on kauheat silmäpussit ja joka ei ees kirjoita nykyään mitään, on vaan naistenlehdissä ja tv:ssä.
Mikä sen nimi on? joka tapauksessa kun näin sen, niin oli helvetin täynnä itseään, haukkui suomalaisten naisten ulkonäköä ja itse oli niin irvokkaan ja elähtäneen näköinen ettei mitään rajaa. sillä oli mukana 19-vuotiaan näköinen yliopisto-opiskelijatyttö, ilmeisesti sen naisystävä. Oli aika irvokkaan näköinen pariskunta, tytsy ja daddy-ou... yöks.
Sörnäisten metroasemalla ja heti seuraavana päivänä Kurvin William K:n terassilla. Asuu kai niillä nurkilla
no menehän apurahalortto tekemään sitä kirjallista työtä apurahasi eteen paskaako täällä palsoilla notkut. Kirjallinen ilmaisusi ei muuten ole erityisen lahjakasta.
Kari Hotakaisenkin uskon nähneeni, mutta se taisi olla viime vuoden puolella tai tämän vuoden alussa. Oli menossa autoonsa.
Täällä Helsingissä näkee kirjailijoita sen verran usein, ettei heihin paljoa kiinnitä huomiota.
se läski jolla on kauheat silmäpussit ja joka ei ees kirjoita nykyään mitään, on vaan naistenlehdissä ja tv:ssä.
Mikä sen nimi on? joka tapauksessa kun näin sen, niin oli helvetin täynnä itseään, haukkui suomalaisten naisten ulkonäköä ja itse oli niin irvokkaan ja elähtäneen näköinen ettei mitään rajaa. sillä oli mukana 19-vuotiaan näköinen yliopisto-opiskelijatyttö, ilmeisesti sen naisystävä. Oli aika irvokkaan näköinen pariskunta, tytsy ja daddy-ou... yöks.
Vaikka eipä tuo meikäläisenkään idoli ole.
Vaikka eipä tuo meikäläisenkään idoli ole.
mut siitä onkin vuosia kun mä näin sen. Nyt se on saanut niin paljon narkattua julkisuutta naistenlehtien avulla, että naisethan on sen parhaita ystäviä :D. Julkisuustyrkky on aivan sitä mieltä asioista, millä kulloinkin saa eniten julkisuutta.
jonkun hemmon kanssa kävelemässä kaupungilla.
tuorein bongaus tänään, Johanna Venho Kisiksen tienoilla.
Näen aika useinkin Jyväskylässä, mutta en nyt tarkkaan muista milloin viimeksi.
eräässä helsinkiläisessä ravintolassa. Katselin, että onpa kaunis vanhempi nainen, ja sitten vasta tajusin kuka hän on :).
(mutta ikimuistoisin oli Umberto Eco Sarajevossa)