Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä uusi 18-vuotias 'kaveri'. Mitä tästä pitäisi oikein ajatella?

Vierailija
26.06.2012 |

Mies (38v.) on alkanut kaveeraamaan 18-kesäisen mimmin kanssa. Käyvät yhdessä salilla ja lenkillä, tekstailevat ilmeisesti koska mies näpräilee kännykkäänsä oudosti. En tosin tiedä varmasti. Nähtiin kerran tyttö lenkkipolulla ja moikkasi aika pirtsakkaan sävyyn, mieheni vaan mutisi. Olen kysynyt tiukkaan sävyyn että mikä tämä peli on, mutta mies vaan nauroi että nuori tyttö vasta ja olen vainoharhainen ja blaablaablaa.

Olenko nalkuttaja ämmä vai mitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puhelin ensimmäisessä sopivassa käänteessä? Et mitä on tekstaillut/kelle soitellut ja minkä verran? Sillä selviäisi jo paljon. Ja ehkä sekin, kokeeko että on tarvetta poistella viestejä. Tsekkaa ensin, ennenkuin alat kyselemään tarkemmin, vai päästääkö puhelinta silmistään hetkeksikään? Esim. saunomisen ajaksi. Tiedätkö tytön nimen?

Vierailija
2/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis on poistanut viestejä, mutta niin on tehnyt aina. Ei ole yhtään viestejä kansioissa, kännykkä ei kai lähtökohtaisestikaan hänellä niitä tallenna.

Olen kyllä perillä kolmas pyörä blogista mutta tämä nyt on eri juttu, tiedän tytön ulkonöltä itsekin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis on poistanut viestejä, mutta niin on tehnyt aina. Ei ole yhtään viestejä kansioissa, kännykkä ei kai lähtökohtaisestikaan hänellä niitä tallenna.

Olen kyllä perillä kolmas pyörä blogista mutta tämä nyt on eri juttu, tiedän tytön ulkonöltä itsekin. Ap

Candyhan voi kusettaa blogiinsa vaikka mitä :) Voi selittää, ettei "Mikon" vaimo tiedä siitä mitään vaikka tosiasiassa vaimo onkin nähnyt ja tietäisi kys. henkilön :)

Vierailija
4/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candyhan voi kusettaa blogiinsa vaikka mitä :) Voi selittää, ettei "Mikon" vaimo tiedä siitä mitään vaikka tosiasiassa vaimo onkin nähnyt ja tietäisi kys. henkilön :)

No hahaa, en kyllä usko, ei tuo mies pahemmin köy kun töissä ja treenaamassa, muuten on paljo kotona. Enkä jaksa uskoa että olisi pettänyt, koska ei varmasti olisi noin naama peruslukemilla kun kuulustelen vähän asiasta. (tunnen mieheni) mutta sitä vaan että onko tuollainen ihme kaveeraaminen teinin kanssa ihan normaalia? Voiko mies jotenkin olla kiinostunutkin jollain tasolla tuon ikäisestä muka? Ap

Vierailija
5/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hahaa, en kyllä usko, ei tuo mies pahemmin köy kun töissä ja treenaamassa, muuten on paljo kotona. Enkä jaksa uskoa että olisi pettänyt, koska ei varmasti olisi noin naama peruslukemilla kun kuulustelen vähän asiasta. (tunnen mieheni) mutta sitä vaan että onko tuollainen ihme kaveeraaminen teinin kanssa ihan normaalia? Voiko mies jotenkin olla kiinostunutkin jollain tasolla tuon ikäisestä muka? Ap

Niinhän se Candyn ukkokin tekee töitä, treenaa ja on lasten kanssa :)

Lenkkeileekö sun miehes?

Oikeastaan se voi olla normaalia. Joku ns. kriisi päällä ja tuntee itsensä nuoreksi kun huomaa jonkun nuoren kiinnostuneen itsestään.

Ei välttämättä ole kiinnostunut siitä nuoresta naisesta vaan siitä huomiosta.

Vierailija
6/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen vielä jatkaa, niin yritti luultavasti näyttää olevansa mukava ja oikeasti kiltti ihminen, että ei halua mitään pahaa.. ja yritti juuri välttää sellaista tilannetta ettei ap kuvittelisi että hän on joku nuori hutsun hutsu...

mut AP:N AIVOISSAHAN TÄMÄ TILANNE KÄÄNTY VÄÄRIN PÄIN, TIETENKIN

Vierailija
7/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen vielä jatkaa, niin yritti luultavasti näyttää olevansa mukava ja oikeasti kiltti ihminen, että ei halua mitään pahaa.. ja yritti juuri välttää sellaista tilannetta ettei ap kuvittelisi että hän on joku nuori hutsun hutsu...

mut AP:N AIVOISSAHAN TÄMÄ TILANNE KÄÄNTY VÄÄRIN PÄIN, TIETENKIN

että ap miettii voiko tuon ikäinen mies nähdä jotakin 18v ikäisessä naisessa?

Lue vähän tarkemmin.

Vierailija
8/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tuo tyttö on hänen tytär...

Siis vaikka jostain nuoruuden syrjähypystä tai ihan suhteesta mut että ei oo mies itekään asiasta tiennyt ennen.

Vierailija
9/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriksi ellei ole sen isä tai pano.

Haloo! Mistä miehes edes on yhtäkkiä löytänyt tuon ikäistä seuraa???

Jos se ei ole sen isä niin ihan salettiin niillä on suhde! Tuossa ei todellakaan voi olla mitään viatonta ja kaverillista.

Jos tyttö moikkaa suakin niin voihan se olla niin vahva itsetunnoltaan ja halus vähän näpäyttää miestäs. Pysyypähän mies aisoissa kun tietää että tytöllä riittää pokkaa kertoa kaikki sulle jos ei mies tanssi hänen pillinsä mukaan.

Vierailija
10/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaankaan katsois hyvällä, jos mun mies alkais kaveerata yhtäkkiä parikymppisen tytön kanssa. Enkä ole yhtään edes mustasukkainen luonteeltani.

Voisitko kuvitella vastaavaa omalle kohdallesi?

Ihan varmasti on jotain tekeillä ja se ei selviä puhelinta stalkkaamalla, varmasti on tarkka, että ei jätä viestejä ja puhelutietoja puhelimeen.

Vierailija
11/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sinä tiedät ettei niillä ole mitään yhteistä. Pelkästä ikäerosta?

Kyllä mulla ainakin on paljon juteltavaa yli nelikymppistenkin ihmisten kanssa vaikka itse olen alle 30-vuotias. Esimerkiksi 80-vuotiaan mummoni kanssa mulla riittää juttua vaikka millä mitalla.

Ihmisillä voi olla samoja mielenkiinnon kohteita ja ihmisillä voi synkata iästä riippumatta eikä siinä tarvitse olla mitään seksuaalista.

Mulle on esimerkiksi käynyt niin että törmäsin yhteen VANHAAN tuttuun baarissa (siis ei mikään uusi tuttavuus), kyseessä nelikymppinen mies, ja juteltiin siinä pitkät tovit. Meillä kun sattuu olemaan aika samanlainen huumorintaju ja aina on riittänyt jutun juurta vakavammistakin asioista. Vaihdettiin numerot ja puhuttiin että mentäis joskus kahville tai tulis vaikka joskus kyläilemään kun selvisi että hän oli vastikään muuttanut ihan muutaman korttelin päähän. Miehen tyttöystävä, nykyinen vaimo, istui samassa pöydässä huomattavan nyreänä, minkä takia yritin muistaakseni ihan suoraan selittää tälle tyttöystävälle että oon itsekin vähän mustasukkaista sorttia ja tajuan että tilanne voi olla ärsyttävä, mutta että olen hänen miehensä vanha kamu eikä tässä ole mitään muuta. Tein myös selväksi että itse olen perheellinen ja niin edespäin.

Noh, kuinkas sitten kävikään kun tekstasin miehelle noin puoli vuotta myöhemmin ja kysyin lähtisikö hän joku päivä kahville. Mieheltä tuli hölmistynyt viesti "kuka kysyy"? Sitten kun myöhemmin törmäsin häneen sattumalta - oli jälleen tyttöystävänsä kanssa liikkeellä - hän tuli vaivihkaa selittämään minulle, että oli hukannut puhelimensa ja siksi hänellä ei ollut minun numeroani tai jotain muuta hölmöä. Huomasin että hän aivan selvästi yritti keskustella kanssani niin ettei hieman kauempana istuva tyttöystävä huomaisi ja sanoin ihan suoraan että anna olla, kyllä minä tajuan että sinä olet sen puhelinnumeron poistanut koska tyttöystäväsi ei halua sinun olevan minuun missään yhteydessä, ei tarvitse selitellä.

Jäi silti todella paha mieli, koska perheen perustamisen jälkeen vähäiset kaverisuhteeni ovat melko lailla hiipuneet, ja minulle olisi ollut tosi piristävää joskus voida nähdä tätä ihmistä jonka kanssa juttelemisesta minulle on aina tullut hyvä mieli.

Vierailija
12/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä puppua väittää niin.

Mulla on ollut 2v suhde miehen kanssa, jonka vaimo on sanonut, ettei mies voi mitenkään pettää. Vaimo tietää aina missä mies on jne. Ai eikö voi?

Vierailija
13/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden harrastuksen, ja sen eka kaveri ko. harrastuksessa oli 17 vuotias poika. Nykään miehellä on jo paljon muitakin kavereita ko. piireissä, eri ikäisiä, ikähaarukka ehkä n. 16 - 65 vuotta (+ lapsia). Suurin osa tosin on miehiä/poikia, koska ko. harrastusta ei kovin moni nainen harrata (mutta on siellä muutamia naisiakin).

Eli kyllä jonkun harrastuksen parissa voi hyvin eri ikäisistä ihmisitä tulla kavereita, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Tosin juoksu ja kuntosalillä käynti ei ihan sellaisia lajeja ole, joissa harrastuskavereista tulee niin läheisiä, että soitellaan ja sovitaan, milloin mennään seuraavaksi treenaamaan, mutta ei kai se ihan mahdotontakaan ole.

Minusta on ihan kiva, että nuoret ja vanhemmat voivat olla kavereita, sukupuolesta riippumatta. Ei siinä aina ole kyseessä mistään seksuaalisuudesta.

Ap:n miehen jutusta en toki voi sanoa mitään, kunhan kerroin mielipiteeni.

Vierailija
14/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 2v suhde miehen kanssa, jonka vaimo on sanonut, ettei mies voi mitenkään pettää. Vaimo tietää aina missä mies on jne. Ai eikö voi?

Aika surkeessa jamassa suhde jos ajattelee että mies ei voi pettää siksi kun tietää koko ajan missä mies menee.

Mä en todellakaan tiedä mun miehen kaikkia menemisiä mitenkään tarkasti eikä se mun, mutta en mä sitä jaksa epäillä sillä perusteella pettämisestäkään. Järkihän siinä lähtis jos ainoa tapa luottaa omaan kumppaniin olis maaninen kyttääminen siitä missä se milloinkin on menossa.

Kyllä pettäjä aina keinot keksii. Tää ei tarkoita että kaikkia miehiä pitää aina ja ikuisesti epäillä pettämisestä. Jos mulle joskus selviää että mieheni onkin mua pettänyt, tuntuuhan se pahalta, mutta sehän siinä sitten on kuspiä enkä minä.

Vierailija
15/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikkein mielipuolisimmin suhtautuvat muihin naisiin sellaiset naiset joilla kaikkein vähiten on siihen syytä.

Ne naiset jotka haluavat antaa ymmärtää etteivät ole lainkaan mustasukkaisia ja ovat sitä mieltä että ei minun kultamussukka petä, ovat petetyksi tulemisen suhteen riskiryhmää.

Vierailija
16/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia tuollainen. en voisi kuvitellakaan, että itse (tai mieheni) alkaisi kaveerata jonkun 18-vee pissiksen kanssa!

taitaa olla niin, että miehelläsi on taipumuksia jonkinsorttiseen "pedofiiliseen ajatteluun" ja havittelee nyt nuorta lihaa. ei tuohon oikein muuta voi sanoa. mutta normaalia se ei ole missään tapauksessa, turhan uskotella itselleen mitään muuta. päinvastoin.

Vierailija
17/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se nyt ei todellakaan välttämättä kerro pettämisestä, että tietääkö missä toinen on.

Miehet pystyvät halutessaan peittämään pettämisen hyvin. + olen huomannut, että harva pettäjä kantaa syyllisyyttään pettämisestä, monet antavat siihen "luvan" itselleen. Tällöin pettämistä on entistäkin vaikeampi havaita.

Vierailija
18/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään pissis. Mulla oli/on monenikäisiä ystäviä. Myös miehiä töistä tai harrastuksista. itsekkin aina tervehdin iloisesti jos vastaan tuli ja jos jäin juttelemaan kauemmaksikin niin tietenkin esittelin itseni. Jos jonkun naisystävä/vaimo veti herneet nenään siitä että "kaveerasin" heidän miestensä kanssa niin se oli/on sitten heidän oman päänsä sisällä se ongelma.

Tosin olen saanut miestuttujeni kautta tutustua mitä mukavimpiin naisihmisiin.

Vierailija
19/22 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastatte seksiä, niin varmasti ajattelee samalla tuota vielä teini-iässä olevaa hempukkaa. Ei itselleni olisi ainakan mieleeni tullut "kaveerata" naimisissa olevan ja 20 vuotta vanhemman kanssa. Kyllä salilla olen käynyt ja moikannut muita salilla kävijöitä, mutta en todellakaan ole viestitellyt tai "lenkkellyt" heidän kanssaan.

Vierailija
20/22 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin 20.v ikäero...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän