Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottoraja ylittyi - tiedättekö

Vierailija
26.06.2012 |

irtisanooko visa sopimuksen irti heti? Vai kun ylityksiä useampi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitaan ei tapahdu. Ylitan minakin luottorajat usein kun vaikka varailen paljon lentoja, sitten vaan siirretaan rahaa visa-tilille lisaa ja taas toimii.

Jos laskusi maksat niin eihan ne sinusta eroon missaan nimessa halua - hyva vaan etta korttia kaytat, olet unelma-asiakas :)

Vierailija
2/7 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain ensi kuun "osamaksu" sen verran korkea että kattaa ylityksen. :) Kun kuitenkin hoidat kuukausittaiset maksusi, olet oikea ihanneasiakas. Koroillahan ne elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isä sairastui vakavasti, mikä sekoitti arjen vähäksi aikaa ja unohdin maksaa Visa-laskun. En edes huomannut asiaa, kunnes seuraavassa kuussa tuli lasku, johon oli lisätty se edellisen kuun lyhennys.

Että eipä ne kovin helposti hermostu :)

Vierailija
4/7 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni luottoraja yli, koska yksi hotelli ei ollut perunut katevarausta, vaikka lasku oli jo maksettu. Kortti tilttasi heti. Soitin luottokuntaan ja rajaa nostettiin matkan ajaksi. Kotiin tultua soitin, ja olin valmis maksamaan ylityksen heti pois, kuten sovittiin. Mutta kun tarpeeton katevarus poistettiin, niin tili oli ok. laskun voi maksaa myös heti pois. Koska lähden taas matkalle, niin maksoin laskun etukäteen, joten luottoraja on taas kokonaan käytössä.

Vierailija
5/7 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni luottoraja yli, koska yksi hotelli ei ollut perunut katevarausta, vaikka lasku oli jo maksettu. Kortti tilttasi heti. Soitin luottokuntaan ja rajaa nostettiin matkan ajaksi. Kotiin tultua soitin, ja olin valmis maksamaan ylityksen heti pois, kuten sovittiin. Mutta kun tarpeeton katevarus poistettiin, niin tili oli ok. laskun voi maksaa myös heti pois. Koska lähden taas matkalle, niin maksoin laskun etukäteen, joten luottoraja on taas kokonaan käytössä.

Vierailija
6/7 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se luottorajakin on vähän eri systeemillä eri pankeissa, mun vanhassa Visassa oli kuukausiraja ja kun kuukausi vaihtui oli uusi luottoraja taas käytössä vaikka vanhaa ei ollut vielä laskutettukaan.

Miehelläni uusi kortti ja hänellä pienehkö luottoraja ja osti telkkarin ja ei ollut vielä maksanut edellistä laskua kun osti kaveripokukan konserttiliput niin johan oli tullut tilinylitysmaksua.

Vierailija
7/7 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin, että ylitystä ei olisi pitänyt tapahtua. Yleensä on tiltannut, jos maksun myötä saldo olisi ylittynyt. Hätäpäissäni maksoin koko laskun eilen. Säikähdin vaan, jos visa irtisanotaan hetim niin ulkomaanmatkoilla voisi tulevaisuudessa olla ylimääräistä säätämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä