Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha vaikeuksista kertominen uudelle miehelle...

Vierailija
26.06.2012 |

Hemmetinmoinen taloustilanne, ihan tosi paskamainen ja kestänee vielä sen 2 vuotta! Osa omaa syytä osa erosta johtuvia..

Nyt mulla on ihana, upea uusi mies. En tiedä miten hänelle tästä kertoisin ja kertoisinko ylipäänsä? Huoh...asia kuitenkin vaivaa niin etten saa nukutuksi.

Hjelp.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla vaan avoin? Onko se jotenkin häpeällistä, että ei oo rahaa?

Vierailija
2/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! mä kertoisin kyllä mutta korottaisin etten halua häneltä rahaa enkä pyydä häntä maksamaan juttujani vaan että haluat olla rehellinen tilanteesta, ettei ihmettele mikset pääse lähtemään noin vain matkoille. kyllä varmasti ymmärtää!

Vierailija
4/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! mä kertoisin kyllä mutta korottaisin etten halua häneltä rahaa enkä pyydä häntä maksamaan juttujani vaan että haluat olla rehellinen tilanteesta, ettei ihmettele mikset pääse lähtemään noin vain matkoille. kyllä varmasti ymmärtää!

Jos se nimittäin tulee vasta myöhemmin ilmi, niin saattaa tulla luottamuspula.

Vierailija
5/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vastaava tilanne kuin sinulle, raha-asiat solmussa. Kun tapasin mieheni, joka hoitaa raha-asiansa säntillisesti ja tilillä on aina just 10 000 € pahan päivän varalle, niin koin melkoista huonommuttaa asiasta. Hän otti asian hyvin ja arvosti rehellisyyttäni.

Jos mies lähtee tämän takia, niin antaa mennä.

Oma mieheni ehdotti itse, että takaa minulle yhden lainan joilla yhdistin kaikki ja maksan vain yhteen paikkaan. Mutta en siis olettanut näin vaan hän itse tahtoi :)

Tsemppiä!!

Vierailija
6/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen sen ihan helvetin häpeällisenä...

Vierailija - 26.06.12 09:40 (ID 15099136)

ap

ongelmasi. Siitäpä nimittäin tiedät, että onko toinen vakavissaan suhteenne osalta.

Vierailija
7/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvi hävetä, jos raha-asiat ovat mullin mallin. Niin oli mullakin, kun mieheni tapasin ja yhdessä koitetaan niitä hoitaa. No, en minäkään saanut heti kerrottua, kerran pienessä hutikassa sitten avauduin..ja kyllä hän sanoi jo aavistaneensa tällaista.

Salaaminen on näissä asioissa aika pahasta, uskoisin.

Vierailija
8/8 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kertoa tänään..

En ole tahallani tai tuhlailluillani raha-asioitani sotkenut. Hänen tosiaan pitäisi jo mielestäni tässä kohti ymmärtää etten häneltä rahaa halua tai ole mitään vaille.

Jos hän ei ymmärrä niin saa mennä!

Mutta aion olla rehellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi