Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pitävät tärkeänä pitää yhteyttä sukulaisiin?

Vierailija
25.06.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai masokismin muoto.

Vierailija
2/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta outoa onkin, mutta niin yleistä täällä junttilan lakeuksilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ihmettelen....

Vierailija
4/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä tuntuu että tosi hädän aiheuttavat nimenomaan ne sukulaiset itse ja sitten on muka pakko mennä tilanteita pelastamaan sukulaisuuden nojalla.

-Se auttaja-

Vierailija
5/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaan

Vierailija
6/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tyynni.

Vierailija
7/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle itselleni sukulaiset eivät ole tärkeitä, tai ainakin vain hyvin valikoitu joukko läheisiä sukulaisia merkitsee minulle mitään. Loppuja olen mieluusti näkemättä.

Mutta omille lapsilleni on jostain syntynyt halu tuntea ja tutustua sukulaisiinsa. Sen täytyy tulla jostain biologiasta, sillä minä en sitä taatusti ole opettanut. Ehkä siinä on jotain identiteetin ja juurien hakua, sama kummallinen efekti, joka saa adoptiolapset etsimään biovanhempiaan, vaikka näillä ei käytännössä ole mitään merkitystä heidän kasvuympräistöönsä tai persoonansa kehitykseen. Sellainen vain on, vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Minulta se puuttuu, mutta sen puuttuminen saattaa johtua juuri siitä, että minä jo tiedän sukuni ja juureni ja niin edelleen. Ei tarvi enää ihmetellä.

Vierailija
8/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten esim. meillä. Ymmärrän ihmettelyn ja kateuden aiheen.

Meillä tavataan isän suvun kanssa perikunnan talossa monta kertaa vuodessa ja nämä ovat parhaimpia viikonloppuja. Me ollaan yhtä suurta perhettä ja pidetään yhtä.

Vierailija
9/9 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten esim. meillä. Ymmärrän ihmettelyn ja kateuden aiheen.

Meillä tavataan isän suvun kanssa perikunnan talossa monta kertaa vuodessa ja nämä ovat parhaimpia viikonloppuja. Me ollaan yhtä suurta perhettä ja pidetään yhtä.

kateellisia tällaisesta asiasta? eiköhän jokainen halutessaan pidä yhteyttä sukuunsa...ja ihmiset ovat erilaisia, joku saattaa aidosti olla kiinnostunut miksi joillekin suku on tärkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme