Mieheni pilven poltto
Mitä minun pitäisi tehdä kun mieheni polttaa jatkuvasti pilveä? Olemme asiasta useasti keskustelleet jolloin hän on luvannut vähentää ja lopettaa. Ennen se ei minua haitannut, mutta ei ole kivaa kun joka päivä toinen on aivan sekaisin eikä tajua maailman menosta mitään.(hyväksyin pössyttelyn silloin kun se ei ollut melkein joka päiväistä vaan keino pitää hauskaa esmi. viikonloppuisin.) Hän ei ole valmis takiani sitä lopettamaan enkä halua erota miehestä joka on selvinpäin maailman ihanin mies ja rakastan häntä todella kovasti.
Kommentit (10)
sehän on relaksantti. Mutta asiaan, teidän pitää yhdessä sopia, että miehesi vähentää polttelua, sovitte jonkun aikataulun, esim. ekalla viikolla joka toinen päivä, seuraavalla joka kolmas jne. Tiedän, että polttelusta tulee helposti tapa, mutta pikkuhiljaa vähentämällä sen saa kuriin.
Kumpa munkin mies vaan pelkästään pajauttelis eikä ravais baarissa harva se päivä. Pilvessä tosi mukava, kännissä täys kusiaivo.
että mies on ihana. nyt varmaan ensimmäinen lapsi teillä tulossa ja miehen pitäisi muuttaa tapojaan. itselleni kävi naaiivisti juuri samoin. luulin tuntevani mieheni vaikka tämä pössytteli, lupasi ryhdistäytyä kuhan vauva syntyy. no arvaa miten siin kävi, tämä myös niin kuultua ystäviltä joilla sama tilanne. jos on jo pitkään pössytellyt ei tule muuttumaan ja joo varmaan on kiva ja ihana kun pilvessä. todellinen luonne hävinnyt jo aikoja sitten. odota ku siitä tulee todellinen ongelma...on ihanuus kaukana, toinen aivan sekaisin, masentunut, työtön makaaja ja lasta ei uskalla tälle jättää hetkeksikään
Joko sulla tai miehelläs...Ihan pilvellä on vaikea saada itseään niin sekaisin kuin sanot hänen olevan. Liika hehkutuskin on aika syvältä jos toinen on selvinpäin niin ärsyttäähän se tapa.
Mun mielestä ei oo liikaa vaadittu että hän jättäisi polttelun niihin vknloppuihin, ihan ymmärrettävää ettet halua päivittäin katsella touhua jos et itse tosiaan polta.
Itse pilveen ei vaan voi jäädä niin koukkuun että olisi pakko polttaa joka päivä. Jos äijäs sekoittaa sitä röökiin niin siitä tulee valheellinen riippuvuus muka pilveä kohtaan kun hän saa siinä ne nikotiinitkin.
Neuvottele miestäsi käyttämään pilveä korkeintaan kuukauden välein, ja mielellään silloin kun et ole itse kotona. Tai sitten voit myös itsekin tutustua aineeseen ja muutaman kerran sitä kokeillakin :) seksi on meinaan ihanaa vähän pajoissa
älä ole natsi, ota tatsii sun miehes donatsiin.
50% ajasta? 20% ajasta? Paljonko arvioit, että sulla vuoden tai kymmenen vuoden päästä on sitä ihanaa miestä? Paljonko arvelet, että jatkuva pössyttely raunioittaa sitä ihanaa miestä? Kuka sulla sitten on, kun pilvi on tuhonnut sen kaiken ihanan miehestäsi?
Kova kovaa vastaan, älä anna pössyttelyn syödä elämääsi.
joten jos toinen sija kelpaa niin anti mennä.
Haha, ihania vastauksia...! :D