Uusin Kolmas Pyörä-postaus oksettava
Minäminäminä ja olen niin ihana ja täydellinen enkä todellakaan mitenkään voisi olla sellaisessa tilanteessa että minua kusetetaan nyt tässä koska tottakai olen niin ihana ja tärkeä ja olin jo 15veenä niin kypsä ja kaikkee että kolmekymppinen tottakai rakastuu muhun ja nyt se on tasan siellä missä haluankin ja minäminäminäminäminä tykkään kun saan manipuloida ja olla tilanteen herra.
Hyi stana miten ärsyttävää.
Kommentit (6)
koska se googlettaminen jos on utelias on niin saakelin vaikeaa (kolmas pyörä blogi esim).
Mutta ole hyvä
http://salatturakkaus.blogspot.fi/
ko blogia muutaman kerran.
Turhaan sä ap noin vedät herneet nekkuun. Ei kai tossa ole mitään, jonka voisi ottaa tosissaan. Mua vaan nauratti. Jos joku aikuinen mies todella haluaa manipuloida jotain pikkutyttöä tuolla tavalla, niin se on sairasta tai vähintäänkin epäilyttävää. Tyttö sen sijaan on vitsi - jos edes on totta.
itse postaus, mut ne kommentit...
Ku mä voin tehdä mitä vaan haluan, te ootte vain kateellisia, mä oon niin vitun pööööörfekt!
Siis toihan on taas niin viihdyttävää! Ihan selkeään naistenromaania, joku Tuija Lehtonen (wannabe) tekee siellä meille hupia, genressään kohtuu laadukasta viihdettä. Pikkasen downgradeaa kirjoitustyyliä välillä kun meinaa mennä liian epäuskottavaksi, vaikeaa tietty kun pitää tasapainotella sen välillä, että minä-kertoja on 17-vuotias teini ja toisaalta kirjoitustyylin pitäisi kuitenkin vedota aikuisiin naisiin. Aika hyvin onnistuu kyllä usein, joskin ei aina :)
että se on mielestäni totta, sanoin että uusin postaus on ärsyttävä ja oksettava.
Tuon tyyliset ihmiset, huhhuh... KOska vaikka Candy onkin feikki, niin tuollaisia oikeasti löytyy.
Onneksi olen päässyt eroon sellaisista lähipiirissä ainakin....
kun viitataan johonkin netissä olevaan juttuun, laitetaan linkki?
Ei muuta, kiitos hei.