Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä mammalla hormoonit sekaisin! =)

23.11.2005 |

Mitä ihmettä tämä on?!! =D

Poika on nyt 9kk, eli synnytyksestä on jo pitkä aika. Synnytyksen jälkeen ei hormonit tuntuneet kovin myrskyssä tai sekaisin olevankaan, vaikka kokoajan odotin sellaista.

Nyt, kun poika käy läpi pahinta eroahdistusta minusta, äidistään, olen myös minä alkanut huomata itsessäni uudenlaisia piirteitä. Vaikka olen aina ollut herkkä, en ole koskaan huomannut mitään aivan tällaista...

Katselin eilen O.C:tä telkkarista ja itkin oikeastaan melkein koko jakson läpi. Alkoi valtoimenaan itkettää, kun Summer jätti Sethin, kun Ryan jätti Marissan ja lopuksi, kun Caleb Nichols pidätettiin. Samoin tänä aamuna Sydämen asialla sai minut itkemään aivan jakson viime metreillä, kun yksin asunut mies sai lahjaksi koiranpennun kuolleen koiransa tilalle. Ostin myös pari lastenlauluCD:tä pojallemme, joissa molemmissa lapset laulavat niin joululauluja kuin muitakin lastenlauluja. En voi millään pidätellä niiskutusta, kun kuuntelen näiden pikkuisten lauluja.

Onko muilla samanlaista? Podenko minä jotakin eroahdistusta pojastani, joka kovasti nousee seisomaan ja yrittää ottaa askelia? Onko tämä jotakin sellaista, että äiti ikäänkuin alitajunnassa tajuaa, ettei oma vauva olekaan enää se täysin äidistä riippuvainen nyytti? Voi, voi, kun kaikki on niin liikuttavaa...!

Nalle

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla sinun herkistelyistäsi. En valitettavasti osaa sen kummemmmin auttaa, mutta odottelen, josko kuukauden päästä minuakin herkistäisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla