Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yh-isien vaikea löytää seuraa?

Vierailija
24.06.2012 |

Kunhan pohdin, itse lapseton alle 30vee sinkku nainen ja tuntuu olevan vaikeaa itsellekin löytää miestä. Olen tyytyväinen siihen, ettei itselläni ole lapsia vielä, mutta tykkään kovasti lapsista, eikä mua haittaisi jos miehellä olisi lapsia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että kertovat jo profiilissaan etsivänsä lapsille äitihahmoa tai kotiinsa kodinhengetärtä. Paras oli tyyppi joka kirjoitti suoraan että etsii naista emännöimään kolmelapsista perhettä. En voisi kuvitellakaan että yh-naiset yrittäisivät vastaavasti vedota miesten "isällisiin tunteisiin". Olen tapaillut yhtä yh-isää ja kokemukseni oli erittäin huono. Vieraillessani ensimmäistä kertaa hänen perheensä luona tuo mies heittäytyi sohvalle makaamaan kaukosäätimen kanssa ja käskytti minua kieltämään lapsia jotka riehuivat viereisessä huoneessa.

Vierailija
2/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni meillä pörräsi naisia ruuhkaksi saakka ja osa oli tosi innostunut meistä lapsista, osa ei. Luulen, että monella oli tarve jotenkin "pelastaa" isäni, joka "sankarillisesti" hoiti yksin kotia ja lapsia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin ja viikonloppuisin. Mies ajaa lapset pihalle leikkimään saadakseen kuherrella rauhassa. Usein lapset keinuvat pihalla kylmissään vielä kymmenen jälkeen illalla ja samaan aikaan naurunremakka raikuu miehen asunnosta kun hän viihdyttää naisiaan. Naapurinmummot kantavat perheelle lämmintä ruokaa ja pullaa sekä lapsille vaatteita kirppikseltä vaikka miehellä on ihan hyvä toimeentulo ja perheellä hieno auto. Miestä säälitään, hyysätään ja autetaan. Lapsistaan tuskin yh-isät välittävät ollenkaan joten ainahan voit ottaa sen lapsenhoitajan roolin.

Vierailija
4/5 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat naiset yleensä pakenevat välittömästi paikalta kun kuulee että on yh-isä.

Vierailija
5/5 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että kertovat jo profiilissaan etsivänsä lapsille äitihahmoa tai kotiinsa kodinhengetärtä. Paras oli tyyppi joka kirjoitti suoraan että etsii naista emännöimään kolmelapsista perhettä. En voisi kuvitellakaan että yh-naiset yrittäisivät vastaavasti vedota miesten "isällisiin tunteisiin". Olen tapaillut yhtä yh-isää ja kokemukseni oli erittäin huono. Vieraillessani ensimmäistä kertaa hänen perheensä luona tuo mies heittäytyi sohvalle makaamaan kaukosäätimen kanssa ja käskytti minua kieltämään lapsia jotka riehuivat viereisessä huoneessa.