Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mukaan sairaalaan? Viisi viikkoa eristyksessä.

Vierailija
23.06.2012 |

Mitä ottaisit mukaan sairaalaan mieltäsi piristämään? Vietän viisi viikkoa eristyksessä.

Otan läppärin, dvd-levyjä, kirjoja, jumppaohjeita ja tietenkin kännykän.

Mitä sinä ottaisit?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eväitä, kynsilakkoja, käsitöitä jos teet, kirjoja, ehkä joku isompi projekti, opiskeluihin liittyvä tai villapaidan kutominen tai valokuvat kansioon jos kunto on semmoinen että jaksat tehdä jotain.

Miksi joudut eristykseeen? Olen itsekin ollut mutta vaan muutaman päivän.

Vierailija
2/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ottaisit mukaan sairaalaan mieltäsi piristämään? Vietän viisi viikkoa eristyksessä.

Otan läppärin, dvd-levyjä, kirjoja, jumppaohjeita ja tietenkin kännykän.

Mitä sinä ottaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin ison käsityön, sudokuja, kyniä ja paperia. Kirjoja kannattaa ottaa paljon, ellei niitä voi saada lisää eristyksen aikana. Itse luin sairaalassa suunnilleen 1-2 päivässä vuodelevon aikana.

Vierailija
4/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasolusiirto syöpään. Olen huonossa kunnossa sairaalassa noin kolme viikkoa, mutta toivon kuntoni kohenevan loppujaksolla.

Oikein hyvällä tuurilla olen siedettävässä kunnossa koko hoitojakson.

Paranemisprosentti on 50 eli todella hyvä. Syöpäni kuuluu kymmenen tappavimman joukkoon Suomessa ja ennusteeni on erittäin huono. Voin kuolla operaatiossa, mutta luotan paranemiseen.

Vierailija
5/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien sairaalaan suuren määrän kirjoja, koska nopeana lukijana voin lukea useamman kirjan päivässä. Toivon, etten ole liian huonossa kunnossa solumyrkkyjen ja sädehoiton takia.

Vierailija
6/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaista paranemista ja iso halaus sulle!

Olen itsekin ollut syöpähoitojen vuoksi eristyksissä. Minulla oli lisäksi läheisten valokuvia, ne toi turvaa ja antoi voimia.

Vierailija
7/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko vastata sinulle, vaikka uusia ideoita ei minulla olekaan. Itse ottaisin mukaan juuri paljon kirjoja ja lehtiä, läppärin, ehkä jonkun lehtiön, jotta voin kirjoittaa ylös ajatuksiani.

Voimia sinulle sairauden voittamista varten!

Vierailija
8/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin mukaan ristikoita. Hömppälehtiä myös, jos olisi niin huono olo, ettei jaksa keskittyä kirjoihin. Lankaa ja puikot.

Vierailija
9/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden parissa aika kiitää. Pelaan esim. iPadilla simsejä.

Voimia ap, pidän peukkuja sinulle!

Vierailija
10/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mukaan valokuvia, ristikoita ja lehtiä.

Käsitöitä en osaa tehdä ja sudokut ylittävät vähäisen ymmärrykseni, mutta kiitos hyvistä ehdotuksista.

Viimeisen parin viikon aikana lääkintäjumppari tuo huoneeseen kuntopyörän ja stepperin. Fiksua.

Blogin kirjoittamista olen miettinyt, mutta olen todella epätekninen ja aloitus hieman takkuaa. Kirjoittamisesta olen aina pitänyt.

Vierailija
11/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurena herkuttelijana ottaisin herkkuja, tosin, ehkä ne eivät sinulle hoitojen jälkeen masitu.

Vierailija
12/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo aiemmin, että otan mukaan ruisnappeja, korppuja ja erilaisia suolakeksejä. Huoneessani on jääkaappi, joten kylmät juomatkin saattavat maistua.

Voi tietenkin olla, etten pysty syömään mitään.

Mehujäitä saan varmaan osastolta.

Hankalaa, kun ei tiedä, missä kunnossa on sairaalassa.

Vierailija
13/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ainakin osa kirjoista sellaista Sinkkuelämää-tasoista, jos et jaksakaan keskittyä mihinkään vaativampaan. Itse luin dekkareita, koska niihin jaksoi keskittyä. Toisaalta tuo chick-lit voisi olla kepeämpää, kun ei tarvitsisi ajatella kuolemista ja pelkoa.

Toivottavasti voit hyvin sairaalassa ja paranet lopulta kokonaan!

Vierailija
14/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee hyvin. Voithan kirjoitellaajatuksia vaikka tänne vauvapalstalle, jos et blogia ehdi väsäämään. Tuo läheisten valokuvat oli mielestäni myös hyvä idea. Entäpä joku lempimusiikki josta saisi hyvän fiiliksen? Toivon joka tapauksessa sinulle pikaista paranemista ja hyvää juhannusta! Toivottavasti hoidot onnistuvat ja pääset nauttimaan kesästä läheistesi kanssa terveenä.

Vierailija
15/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä ja stepperi ovat varmasti kivoja. Blogin perustaminen on tosi helppoa, voit jo nyt kotona ollessasi perustaa sen. Minäkin olen epätekninen, mutta blogspotin käyttö oli todella helppoa. Melkein kuin av:lle kirjoittelisi. :) Me neuvomme täällä, jos se teknisestä puolesta on kiinni. Blogini lopahti, kun en jaksanut kirjoitella.

Onnea matkaan!

Vierailija
16/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää-sarja lähtee mukaan dvd-boksina, samoin Frasierit. Mahdollisesti Gilmoren tytöt. Sarjassa syödään tauotta, joten kyseistä sarjaa pitää ehkä vielä miettiä huonon olon kannalta...

Vien sairaalaan useamman kassillisen katsottavaa ja luettavaa.

Austenin, Durrelin, Gavaldan, Nyytäjän, Pakkasen, Christien, Maylen, Sayersin jne. lisäksi otan myös Nora Robertsin hääsarjan luettavaksi, mutta tästä ei sitten puhuta kenellekään. ;)

Vierailija
17/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota myös luottokortti, niin voit netin kautta vaikka ostaa jotain pientä tyyliin pelata nettipeliä maksullisilla lisäominaisuuksilla.

Kokonaiset tuotantokaudet hyviä sarjoja on kanssa koukuttavia.

Vierailija
18/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa, kun ei tiedä, missä kunnossa on sairaalassa.

Lukeminen ei minulta onnistu edes flunssassa, vaikka se on lempiharrastukseni. Lataisin podcasteja ja hommaisin äänikirjoja. Niin ja hankkisin jonkun kevyen sarjan kaikki jaksot dvd:lle (tyyliin Sinkkuelämää). Nyt tulee foxilta tänäänkin Ally McBeal-maraton ja vaikka sarjan viehätystä aikoinaan ei täysin ymmärrä, sen katsomisesta tulee hyvä mieli ja muistoja palaa. Kiva voisi olla myös Gilmore Girls.

Tsemppiä täältäkin!

Vierailija
19/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Skyrim... Siinähän on aikaa.

Vierailija
20/26 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tvkaista-tilaus tuoksi ajaksi on kiva siitä, että sen avulla voi katsella vaikka kaikkien kanavien ohjelmat jälkikäteen.