Sanokaa, millä saan 3-vuotiaan lopettamaan sängyllä pomppimisen????
On siellä heti kun silmä välttää. Tai sitten sohvalla... :////////////
Kommentit (11)
komppaan kakkosta, miksi pomppiminen pitäisi saada loppumaan? Anna lapsen olla lapsi
aika iso 3-vuotias jos saa pomppimalla sängyn rikki!
Se menee ohi... ennen pitkää. Riittävästi kieltoja ja todellakin tipahtaminen voi ainakin hetkeksi hillitä innostusta.
ja joku kysyi, että miksei saisi pomppia: mulla on edelleen sängyssä pomppimalla hankittu pii-iitkä arpi silmäkulmassa ja poika on myös kerran lentänyt oikein ryminällä. Taulukin taisi tippua seinältä :-)
pistäpä lapsesi pumpulipurkkiin niin ei tule ikinä mitään vammoja, eikä kyllä opikaan mitään. Itse olen kaatunut ihan normaalisti kävellessä normaalilla lattialla joten kävelykin kai pitäisi kieltää.
Vierailija:
Se menee ohi... ennen pitkää. Riittävästi kieltoja ja todellakin tipahtaminen voi ainakin hetkeksi hillitä innostusta.ja joku kysyi, että miksei saisi pomppia: mulla on edelleen sängyssä pomppimalla hankittu pii-iitkä arpi silmäkulmassa ja poika on myös kerran lentänyt oikein ryminällä. Taulukin taisi tippua seinältä :-)
Hyvät tavat kunniaan. Ulkonakin saa riehua, sisällä ei.
Jaa - noinko vakavasti kirjoitukseni piti sitten ottaa :D
t. en muista numeroa, mutta sanoin, että pomppimisesta voi tulla vahinko
Vierailija:
pistäpä lapsesi pumpulipurkkiin niin ei tule ikinä mitään vammoja, eikä kyllä opikaan mitään. Itse olen kaatunut ihan normaalisti kävellessä normaalilla lattialla joten kävelykin kai pitäisi kieltää.
yksi on siitä syystä jo vaihtoon mennyt. Mutta kaverin tippuminen naamaedellä lattialle vähän rauhoitti. Nyt vaan on toiset pomppijat ja sama ongelma edessä. En ole ap.
Vanhempi lapsista pienenä pomppi ja lensi pää edeltä lattiaan. Säikähdyksellä selvittiin, mutta koskaan ei voi tietää kuinka pahasti voi käydä.
ja jäi vaan makaa retkottaman maahan, voitte arvata kaksi kertaa säikähdettiinkö, eli siksi meillä ei ainakaan sängyssä saa pomppia !!!! Ja ei, lasta ei todellakaan voi pumpulissa kasvattaa ja pikku kolhuilta ei voi välttyä, mutta mielestäni sängyssä pomppiminen voi olla aika vaarallista, tai siis se putoamis vaara.
Tai ainakin lahjalistaa karsitaan kovasti
Meillä pompitaan ja paljon ja iloa riittää :))