Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisen joka rakastaa sairauksiaan?

Vierailija
21.06.2012 |

Josta saa käsityksen että hän peräti "harrastaa" sairastamista? Olen alkanut epäillä että yksi tuttuni on tällainen. Hänellä on lukuisia vaivoja, jotka kaikki ovat sellaisia joita ei voi diagnosoida minkään fyysisen oireen perusteella. Hoidot joita hän saa vaikuttavat poppakonsteilta. Epäilen hänen mielenterveyttään. Kokemuksia? Miten tällaiseen tulee suhtautua? Kuunnella? Vähätellä? Ei olla huomaavinaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juhlat hän jaksaa puhua allergioistaan ja lisäksi toisten ihmisten allergioista. Nyt minä olenkin allerginen hänelle.

Vierailija
2/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä. Oikeasti vika on yläpäässä, veikkaan minä.

Vierailija
4/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelet vaan ja sitten puhut jostain muusta

Vierailija
5/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kaikkein sairain.

Muiden jutut ei ole mitään, kun hänellä on sentään sitä ja tätä ja tuota.

Vierailija
6/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin luulen, että jotkut saattaa ajatella musta noin :D

mulla on välillä kausia joina sairaudet joita mulla on kyrsii tosissaan. ja jotenki käsittelen näitä harmituksia ja niiden tuomia pelkoja tulevaisuuddesta/rajoitteita elämässä siten että kausittain saatan asiasta jauhamalla jauhaa. etenki ku ajoittain on tosi paljon lääkärikäyntei, tulee lisää uutta tie4too jostaki sairaudestani ja jotenkin mun on se käsiteltävä...

tulee sitte kavereille tosissaan joskus asiasta jauhettua :D mutta onneks noi kaudet on suht lyhyitä.

joku voi siis kuvitella et "rakasta"n sairauksiani, ku todellisuudessa yritän parhaani mukaan käsitellä niiden tuomia pelkoja. esmes täl hetkel on lievä pelko persiissä kuuroudunko yhden sairauden takia 40 vuotiaana kuten isomummoni aikonaan.

tosin oon aina sanonu ihmisille joille asioistani puhun et mut saa keskeyttää ja saa sanoo jos ei kiinnosta asiasta puhua. ja ihmiset on sen verran luotettavia et ne kyl tekee sen jos niit ei sil hetkel kiinnosta...

Vierailija
7/7 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin ihmisiä, joiden elämän päätarkoitus on sairastaa ja kärsiä, ainakin toisten ihmisten silmissä. Pahin versio sairaudesta on Münchausenin syndrooma, jossa ihminen tilaa tutkimuksia, leikkauksia ym. ammatikseen ja voi jopa lapsiansa käyttää sillä tavalla sairautensa edistämiseen, että katkoo lapsen luita, myrkyttää ym, kunnes pääsee lääkäreille kertomaan huolestuneen omaisen tuskastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä