KUVIOLLISIA HARSOJA???
Tiedustelen nyt täältä vauvapuolelta, jos jollakin olisi tietoa, mistä saisi kuviollisia harsoliinoja? Oon nähnyt niitä ihmisillä ja olisi kiva hommata niitä itselle ja siskollekin, mutta mistä??? Onko joku nettikauppa mistä niitä löytyisi?
Kommentit (9)
myy ainakin www.pikku-eero.net ja www.vauvatar.fi, vauvattaren sivuilta löytyy kohdasta kestovaipat&harsot / tarvikkeet. Olen muuallakin nähnyt, mutten nyt muista missä.
Jos asut Helsingissä, niin muistaakseni joku on joskus maininnut että Stockmannilla myydään, mutta varma en ole....
Mutta tässä vielä pari nettiosoitetta:
http://www.anselmiina.fi
http://www.meandmama.fi
Mutta tiedoksi: meidän 3 kk poika katselee tosi tarkkaavaisena harsoa, jossa valkoisella pohjalla erivärisiä eläimiä. Iltasella laitetaan pinnasängyn reunalle roikkumaan, kun poika valmistautuu unten maille ja vaunuissa ollessa ripustan kopan suulle eläinpuolen vauvaan päin. Tämä harso on ensimmäisiä juttuja jota poika todellakin katselee kiinnostuneena.
-s-
Mitähän maksoit stockalla ko. harsosta/harsopaketista? Ja milloin ostit...meinaanpa vaan, että olisikohan sellaisia eläinkuvioisia siellä vielä? :) Kiitos vaan vastauksestasi etukäteen!
Mutta luulisin, että samoissa hinnoissa kuin noissa nettikaupoissa eli n. 8 euroa.
-s-
on ostanut moisia Tikkurilasta jostakin lastentarvike tai lastenvaateliikkeestä.
Softis, onko tuo kuvailemasi harso sama kuin tuolla Anselmiinan nettikaupassa? Nimittäin ystäväni tuskailee kun vauva ei viihdy vaunuissa ja olen ehdottanut kuviollisia harsoja, mutta hän ei hirveästi innostunut asiasta kun eivät ole ihan ilmaisia, joten ajattelin että jos tuo harso mitä mainitsit on sama kuin tuolla netistä, niin voisin hänelle sen tilata kun tuolta saa niitä myös yksittäisenä tilattua. Pitäähän heille harso saada jos se heidän vaunukävelyongelmaa helpottaa...
Juuri samat harsot on kuin tuolla nettikaupassakin. Toivottavasti kavesri vauva tykkää!
-s-
mutta esimerkiksi Mollavauva myy niitä. Kannattaa laittaa vaikkaa googleen hakusanoiksi kuviolliset harsot. Hinnat on aika paljon valkoisia kovempia, mutta onhan ne kivan näköisiä.
Tipy