Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut alkoholin vaikutuksen alaisena ratissa?

Vierailija
19.06.2012 |

Minä en.

HS:n mukaan joka viides on. Jos kuulut tähän porukkaan niin olet kusipää.

Halveksin niitä, joiden mielestä on ok juoda pari bisseä kun ei se kuitenkaan tunnu missään, saati sitten niitä jotka lähtevät rattiin kaatokännissä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniskelu laissa seisoo että juotuasi edes tipan alkoholia olet alkoholin vaikutuksen alaisena. Voisin väittää että suurin osa on ajanut alkoholin vaikutuksen alaisena. DaCapo patukkakin nostaa jo romilleja nääs ;) (Loviisan ydinvoimalassa patukat kiellettiin johtuen työntekijöiden puhallusteissä löytyneisiin mittarin värähdyksiin joiden syy oli tuossa suklaa patukassa.)

Kännissä ajelu on asia erikseen.

Terkuin pilkunnussija :P

Vierailija
2/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi eilen, promilleja oli varmaan puolitoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaatteellinen sääntö et jos oon ollu edellisenä iltana juhlimassa, pitää vikan juoman juomisesta olla väh. 12h ennen rattiin menoa. paitti jos vaa pari on juonu ni sit aika ei oo noin pitkä.

lisäksi mulla on kotikäyttöö tarkotettu alkometri. Lähden rattiin vasta ku se varmuudel näyttää nollaa.

Vierailija
4/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholin vaikutuksen alaiseksi lasketaan se, että on ottanut lasillisen (12cl) viiniä kuluneen kahden tunnin sisään, niin sitten olen ollut.

Siinähän halveksit. Huomattavasti vaarallisempi olen ollut ratissa kuitenkin 15 tunnin työpäivän jälkeen kuin tuon viinilasillisen.

Vierailija
5/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden oluen jälkeen lähtenyt parin tunnin päästä ajamaan, eli hyvinkin on voinut joitakin rippeitä olla vielä kropassa. Lähelläkään rattijuopumusta en enkä toivottavasti tule ikinä olemaankaan.

Vierailija
6/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden oluen jälkeen lähtenyt parin tunnin päästä ajamaan, eli hyvinkin on voinut joitakin rippeitä olla vielä kropassa. Lähelläkään rattijuopumusta en enkä toivottavasti tule ikinä olemaankaan.

Maksa menee.

Vierailija
7/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa menee.

Vierailija
8/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Suomessa 0,5, ja sitä en ole ylittänyt.

Alle sen on saattanut mennä useasti, mutta taatusti olen turvallisempi kuski kuin suurin osa täällä..

Vierailija
9/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kopautettuani toisen puskuriin tajusin, etten ole autonsiirtokunnossa

noloa

tielle en onneksi ollut edes lähdössä

Vierailija
10/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. absolutisti

Vierailija
11/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ottaa ruuan kanssa lasin viiniä ja lähteä ajamaan.

Vierailija
12/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaan mielipiteesi.

en tajua rattijuoppoja.

Vierailija
13/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ottanut lasillisen (12cl) viiniä kuluneen kahden tunnin sisään, niin sitten olen ollut.

Siinähän halveksit. Huomattavasti vaarallisempi olen ollut ratissa kuitenkin 15 tunnin työpäivän jälkeen kuin tuon viinilasillisen.

Vierailija
14/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juuri kortin saaneena lähdin aamulla ajamaan kunnon krapulassa. En kolaroinut tai kärynnyt, mutta isäni oli kyllä julmetun vihainen kun tulin takaisin ja hän huomasi minun ajaneen silminnähden laskuhumalassa.

Vierailija
15/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nollatoleranssi.

Vierailija
16/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oln ajanut yli vuorokauden valvomisen jälkeen ja se on paljon vaarallisempaa kuin ajaminen parin bissen jälkeen

Vierailija
17/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastaa kahden ihmisen hengen.

En tarinaa jaksa kertoa sen tarkemmin, mutta loppuillan tilanne oli se, että oli tarkoitus mennä taksilla kotiin, sai auton omistaja päähänsä, että hän ajaa. Oli kaatokännissä. Itse olin ottanut vain 3 pulloa olutta. Myös seurueen kolmas oli tosi humalassa ja hänestä oli hienoa, että mennään autolla kun taksiin menee rahaa.

Isoa miestä en olisi pystynyt estämään. Poliisien tulo olisi kestänyt todella kauan. Joten sanoin, että minä ajan, koska olen ottanut vain 3 olutta. Tie oli mutkainen ja monessa kohtaa kallioleikkauksia. Olisi ollut hyvin todennäköistä, että he olisivat ajaneet alamäen mutkassa kallioon pahki.

Ajoin meidät kotiin ja kaikki selvisivät hengissä. Mutta en ole ylpeä tästä. Mutta silloin en muuta keinoa keksinyt.

Minä en. HS:n mukaan joka viides on. Jos kuulut tähän porukkaan niin olet kusipää. Halveksin niitä, joiden mielestä on ok juoda pari bisseä kun ei se kuitenkaan tunnu missään, saati sitten niitä jotka lähtevät rattiin kaatokännissä.

Vierailija
18/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaatteellinen s

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme