Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette juhannuksena?

Vierailija
19.06.2012 |

Meillä olis mökki järven rannalla, mutta ketään ei voi pyytää kylään, koska ei ole ylimääräisiä majapaikkoja. Telttaankaan en kehtaa vieraita laittaa enkä todellakaan itse suostu nukkumaan teltassa. Tuntuu, että kaikilla on aina hauskat suunnitelmat jussiksi ja me vain syödään, poltetaan nuotiota ja heilutaan pihalla lasten kanssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi muuten kaupunkijuhannus yksin lasten kanssa, mutta saatiin kutsu mökille. Siellä syödään, poltetaan nuotiota ja heilutaan pihalla lasten kanssa. Me like!

Vierailija
2/14 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestäni mökkeilyn idea on just se, että sitä tehdään porukalla. Mutta eikö tosiaan mitenkään päin mahdu ketään kylään? Meidän perhe tulisi telttamajoitukseenkin, mutta ymmärrän, etteivät kaikki suostu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita saapi tulla, jos on tullakseen. Juhannuspäivänä pitäisi käydä ainakin tivolissa, muuten ei suunnitelmia:)

Vierailija
4/14 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinmaassamme sitä ei vietetä, eikä tänä vuonna viitsitä itsekään viettää.

Vierailija
5/14 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli älä murehdi.

Vierailija
6/14 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhammuspäivänä lähdemme reissuun.

Olemme jo useampana vuonna tehneet näin. Emme ole mökki-ihmisiä ollenkaan, ja tämä on oikein mukava perinne.

Vierailija
7/14 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhammuspäivänä lähdemme reissuun. Olemme jo useampana vuonna tehneet näin. Emme ole mökki-ihmisiä ollenkaan, ja tämä on oikein mukava perinne.

En oikein taida olla juhannusihminenkään, kun koko sanakin on vähän vieras :D

Vierailija
8/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että mun ei tarvitse olla juhannusta yksin :) olen ollut hyvin, hyvin, hyvin yksinäinen elämänmuutoksen myötä. Vaikka emme mitään erikoista teekään, varmaan grillataan ja istutaan.

Vierailija
10/14 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelen ystävieni kanssa hänen vanhempiensa omakotitalossaan. Odotan jo että pääsen korkkaamaan. ;-)

Vierailija
11/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannukseksi. Heille on muuten telttamajoitus näin kesän kunniaksi! Ei me varmaan mitään erityistä tehdä. Mä käyn varmaan naapurin juhannusjuhlissa kääntymässä.

Vierailija
12/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kammoan mökkejä, mutta muuten.. Me ollaan kotona ja naapurit tulee meidän terassille grillaamaan, käydään saunassa ja istutaan iltaa. Saman voi tehdä toki minä tahansa muunakin kesäisenä iltana.

Vierailija
13/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa meilläkin mökki jossa viettää aikaa. Me mennään kavereiden kanssa piknik-tyyliin saareen, ihan perus tissuttelua ja syömistä. Yöksi kotiin.

Vierailija
14/14 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään, ryypätään ja rällätään ja haetaan lisää viinaa vuorotellen jokaisen kotoa.