Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Clomeista

Vierailija
23.11.2005 |

Yritin jo tuolta AV:lta mutta ei oikein tullut vastauksia..

Eli mitä nämä Clomit oikeastaan ovat? Miten auttavat raskaaksi tuloon? Saako niitä ihan tk-lääkäriltä vai tarvitaanko erikseen jotain hoitoja tai tutkimuksia?

Kysyn koska tuntuu tämä raskaaksi tulo vain kestävän, en kuitenkaan vielä olisi valmis mihinkään isompiin hoitoihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Munasolun irtoamishäiriöt ja kohdun limakalvon liikakasvusta (hyperplasia cystica glandularis) johtuvat vuotohäiriöt.

Eli itse aloitan clomit seuraavasta kierrosta, yritystä takana 04/05 lähtien.

Eli clomit kypsyttävät munasoluja mikäli sitä ei muuten tapahdu. Ja kannattaa muistaa, että joka kp10 pitää käydä katsomassa ultrassa montako follikkeli eli munarakkulaa siellä on kypsymässä. Yleensä clomien käytössä on suuri riski monisikö raskauskista eli kannattaa olla tietonen, että saataapi hyvinkin tulla kaksoset, mutta se tosiaan aina sit selviää siellä n.kp10 ultrassa. Ja ei tarvitse muuta kuin verikokeissa käydä (eikä myöskään aina ole pakollinen) mutta verikokeesta voidaan katsoa tapahtuuko ovulaatioita, että onko tarvis rueta syömään clomeja. Ja tavallinen gyne tutkimuksen vaatii ei muuta. Mutta kannattaa varata aika gynelle joka on erikoistunut lapsettomuuteen koska tavalliset gynet eivät clomeista juuri tiedä tai jos tietävät niin eivät ainakaan kerro tarpeeksi niistä. Minä sain itse ottaa selville mitä clomit ovat kun ei tavallinen gyne minulle kertonut niistä yhtään mitään.

Vierailija
2/2 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidon aikana voi esiintyä kuumia aaltoja sekä vatsan tai lantion alueen vaivoja ja kipuja, joihin joskus liittyy pahoinvointia ja oksentelua. Valmisteen käytön yhteydessä on myös ilmennyt rintojen aristusta, epänormaaleja kohtuverenvuotoja, emättimen kuivuutta, painonnousua, päänsärkyä ja lisääntynyttä virtsaamistarvetta. Näön hämärtymistä, iho- oireita ja hiustenlähtöä on esiintynyt harvoin. Huimausta, hermostuneisuutta, unettomuutta ja masentuneisuutta on myös havaittu. Maksan toimintakoetuloksissa on joskus ilmennyt muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla