juhannus, mihin meen?
Olen yh, ystäviä ei juuri ole...kotipaikkakunnalle maksaa matkat aika paljon ja kaupungissa olo
yhtä ahdistavaa helvettiä.
Jos jään kaupunkiin, emme tapaa ketään..
Kaverilla mökki lähellä, ei kutsu.
Kukaan ei pidä yhteyttä, vain yksi sukulainen..
Kommentit (13)
Ei juhannuksen, vaan itsesi takia.
millä seudulla asut. voisin yrittää keksiä jotain tekemistä sulle.
Lähes joka paikkakunnalla järjestetään?
Minulla pää ainakin tyhjenee kun pääsee meren äärelle, ja polttaa nuotiolla makkaraa.
Esim. Kaunissaaressa varattavissa mökkejä, tai sitten ihan teltan kanssa liikkeelle! Kauniilla säällä olet kuin omalla mökillä.
Vähävaraisena meillä ei ole omaa mökkiä, eikä kenelläkään tuttavalla. Mutta aina joka kesä ollaan päästy merenrannalle, telttaillaan ja nautitaan: otetaan aurinkoa ja grillaillaan grillipaikalla, ja syödään eväitä. Kylmäkassissa ruuat pysyvät tarpeeksi kylminä, kun osa lihoista esim. jäässä. Valkoviiniä ja punaviiniä mukana. Ihanaa!
Ja niihin osallistuakseen ei tarvitse olla mikään hengenihminen.
Seurakunnat järjestävät juhannustapahtumia Ja niihin osallistuakseen ei tarvitse olla mikään hengenihminen.
Tuo merenranta kuulostaa ihan kivalta, mutta meiltä lähimmälle merenrannalle on matkaa n. 200 km joten ei taideta lähteä ;)
Me (yh+taapero) vietetään juhannusta taloyhtiön grillipaikalla ihanien naapureiden kanssa.
Miksi juhannusta tarvitsisi erikseen "viettää", voihan sitä vaan nauttia vapaa-ajasta.
Aha, mun vanha aloitus tuli vastaan.
Melkein sama ongelma taas.
Mihin juhannuksena yksin?
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat järjestävät juhannustapahtumia Ja niihin osallistuakseen ei tarvitse olla mikään hengenihminen.
Eikös tossa Keuruun isossakirjassa olu juuri juhannuksen aikaa joku tapahtuma?
mulla ihan sama tilanne joten en valitettavasti osaa auttaa! Tsemppiä sulle! Mietin itse jos lähtis jonnekin lintsille, mutta en sitten tiedä viitsiikö vai ei.