Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hitossa FB:n noitabubble-pelissä pääsee tasosta 117 eteenpäin?

Vierailija
17.06.2012 |

Tasossa on ketju jossa on lukko ja lukon saa auki kun ampuu siihen oikean väriset pallot. Mutta kun lukkojen edessä on myös virusrivi, mun pallot kun ei tee mitään ihme koukeroita että sen jotenkin saisi sinne ujutettua.

Ihan kuin mulla ei olis muuta tekemistä kuin pommittaa samaa tasoa tuntikausia ;) .

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli tehty mahd koukuttavaksi, sit laitetaan taso mihin pitäisi ostaa eri magis charmseja.. huijausta, prkl.

Vierailija
2/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarttee katkaista ne virusrivi nopeasti että sen ohi pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu:) Ite oon mennyt kaikki kentät läpi jo pari kk sitten, nyt pelaan noita loppumattomia saaria ja odotan uusia varsinaisia kenttiä

Hullun koukuttava peli!

Vierailija
4/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl helppoa saada ettei ne virukset leviä yhtään, mutta kun ne on siinä edessä.

Vierailija
5/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä sitten joku jippo millä ne virukset voi kiertää?

ap

Vierailija
6/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lukkoa lähimpänä olevat pallo(t) ovat saman värisiä kuin viimeinen pallo. Kävin kokeilemassa ja heti sain auki. Muuten ei onnistu jos oikein muistan.

Vierailija
7/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kertaakaan ollut molempien lukkojen puolella samanvärisiä. Toisen lukon saatan saada auki mut en molempia :(. Ja varmaan 30 kertaa yrittänyt. Aina surkeet pallot :(

ap

Vierailija
8/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ne mätäkohdat on niin että ne pitää ampua auki ensin jos menee tietyn rajan yli et näe kattoa jne.

Vierailija
9/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei oikein huvita edes pelata, kun ei pääse läpi :(

Vierailija
10/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pääsin kyl etusivulle, mut sit se jumahti. Viime viikol sit pääsin taas pelaamaan :D Tiedä mikä "lukko" tuol oli :D

Vierailija
11/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pääsee läpi kun tajuaa että virusten alla saa olla korkeintaan yksi rivi palloja. Muuten kulmasta tulee liian jyrkkä ja pallot ei ole lukkoon asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä