Nainen, millaista naisvartaloa ihailet?
Kommentit (14)
samanlaista kuin esim. Jennifer Anistonilla
sopusuhtaista, luonnostaan kauniin muodokasta. En ihaile liian laihoja, liian isoja silikone tms, enkä huomattavaa ylipainoa.
MUTTA.. Tämä ei tarkoita, ettenkö arvostaisi kaikenlaisia vartaloita. En ole itsekään ihailemani kaltainen, mutta pidän silti itsestäni.
sopusuhtainen ja naisellisen muodokas. Tissit pitää olla ja peppu, mutta myös vyötärö. Ei siis poikamaisen hoikka, mutta ei myöskään vääristä kohdista tursuava. Tähän kun vielä yhdistyy tasaisen ja terve iho, niin avot.
Itse olen melko lähellä tätä, mutta paikoitellen tursuaa vääristä kohdista ja iän myötä olen rupsahtanut. Tajusin esim. järkytyksekseni, että selkäni iho "roikkuu", siis ei ole enää kimmoisa kuten nuorena.
En tykkää yhtään urheilullisesta kropasta naisella. Semmoinen pehmeänpyöreä jossa on kuitenkin selkeä vyötärö eikä pötkylämallia on ihanne. Painoindeksi ehkä siinä 24-27 usein miellyttävin mun silmään. Itse olen valitettavasti ruipelompi eikä minusta tule lihottamallakaan kurvikasta vaan pelkästään kaljamahainen.
ei missään tapauksessa laiha, vaan lihasta ja muotoa oltava. Luonnollinen; silikonit ja muut turvokkeet out.
vaan naiselta näyttävä. Hoikka saa olla, muttei litteää takapuolta. Sopivaa pehmeyttä, mutta kuitenkin kiinteä.
(poikkeuksena balettitanssijat) on yleensä sopivan lihaksikas ja sopusuhtainen mutta ei liian fitness-tyyppinen vartalo. Osaavat myös liikkua kauniisti.
Sellaista, josta näkee että sen saamiseen on tarvittu muutakin kuin nälkälakkoa. Pippa Middletonilla on itseasiassa aika hyvä kroppa mielestäni:
http://media10.onsugar.com/files/2011/06/22/0/485/4852708/870affa747432…
Ei sellua eikä muhkuroita, vaan sporttinen runko, jossa muodokas lantio, kapea vyötärö ja pyöreät, isohkot rinnat. En tykkää silikonirinnoista, mutta muuten olen "tissi-ihmisiä". Eli naisellinen nainen, joka treenaa kohtuullisesti ja on terve.
Esim. Jennifer Lopez hyvä esimerkki.
Kimmoisan naisellista. Ei sellua eikä muhkuroita, vaan sporttinen runko, jossa muodokas lantio, kapea vyötärö ja pyöreät, isohkot rinnat. En tykkää silikonirinnoista, mutta muuten olen "tissi-ihmisiä". Eli naisellinen nainen, joka treenaa kohtuullisesti ja on terve.
saanut nainen, pituus max 170cm, paino n 60kg.
Oma tyttäreni on 167/55 ja liian hoikka mielestäni. Eniten tykkään pehmeistä, muodokkaista, mutta pahkurattomista. Isohkot rinnat, kapea vyötärö ja pieni peppu, kuitenkin muodokas, mutta ei iso.
Itse olen hieman liian muodokas ehkä, 168/73, jos painaisin 65 kg, olisin ehkä sellainen, mitä ihannoin.
lihaksikasta. Naisellisen lihaksikasta. Ei löllöä missään ja mieluummin ruskettunut iho kuin kalkkipäivänkapteeni.