Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia? Profiloi tämä ihminen

Vierailija
14.06.2012 |

Moikka!

Olen 21-vuotias rempseä helsinkiläisnainen, ja tarjoan palveluita kotonani läntisessä Helsingissä.

Mikäli tykkäät hieman kookkaimmista tytöistä, ja olet sosiaalisesti ihan rento, uskon, ettet tule pettymään. Olen keskivertonaista hieman harteikkaampi.

Tarjoan ihan perusseksiä ja anaalia. Kaikki täysin suojatusti. Tapaamisen aikana mua saa suudella ja hyväillä, mutta nuoleminen ei onnistu.

Veloitan 80e/30min (+20e jos haluat laueta kahdesti) ja anaalista 40e lisää (120e/30min, 140e jos kahdesti). Rinnoille/vatsalle/selälle laukeamisesta veloitan 30e extraa.

En tee uusien asiakkaiden kanssa pidempiä aikoja kuin 30min, mutta jos olet jo entuudestaan vanha tuttavuus niin tunnin ajat tai pidemmät onnistuvat kyllä, hintaan 180e/h, sisältää n. 3 laukeamista.

Paikalla olen satunnaisesti, joten mua kannattaa lähestyä esim. foorumilla aikojen suhteen, siellä pyörin nimellä pia!

Kriteerinäni asiakkaalle on ehdoton raittius ja siisteys, sekä täysi-ikäisyys, yläikärajaa ei ole - osaathan myös kunnioittaa mua ja yksityisyyttäni.

Toivottavasti tavataan!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan