En ymmärrä aikuisia, jotka syövät keittoja.
Kommentit (14)
Toki riippuu millaista keittoa syö, mutta esim. jauhelihakeittohan on ihan täyttä tavaraa, vaikka onkin kevyttä.
Suosikkejani ovat perinteinen kalakeitto, gazpacho ja porkkanasosekeitto. Mutta mä tykkään jopa kesäkeitosta! Hernekeittokin menee talviaikaan.
Keitto on yleensä melko kevyttä ja terveellistä ruokaa ja illalla kuuluukin olla väsynyt, koska yö on tulossa.
Mä en ymmärrä ketään, jotka tekevät jotain.
jotka nukkuvat yön, heräävät aamulla, tekevät päivällä mitä tekevät ja ovat sitten illalla väsyneitä. Itsekin kuulun tähän kastiin. en ymmärrä.
Illalla väsyneitä? Outoa.
(ehkä he ovat aamulla virkeitä, vink vink)
Jospa aloittaja kertoisi meille, kirjoititko vahingossa väsymysotsikkoosi väärän tekstin?
Vai tarkoitatko, että sinun käsityksesi mukaan keiton syönti liittyy jollakin tavalla väsymykseen iltaisin?
Jos liittyy, niin ehkäpä siihen pakettiin sisältyy joku kolmaskin tekijä. Esimerkiksi terveelliset elämäntavat ja liikunta, säännöllinen vuorokausirytmi (ajoissa aamulla ylös ja nukkumaan illalla, ei vasta aamuyöstä kun tv:stä ei enää tule mitään mielenkiintoista ja fb-kaveritkin hiljenevät), terveellinen ruoka.
jotka eivät ymmärrä toisia ihmisiä. Käsittämätöntä.
porisee kalakeitto, eilen itse virvelöidystä kalasta ja itse kasvatetusta perunasta tehty, niin ja pitää hakea puutarhasta vielä ruohosipulia päälle. Ymmärsitkö ?
toisin kuin raskaat peruna- ja pastamätöt. Jaksaa vielä tehdä töitäkin syömisen jälkeen.
niitä muka-aikuisia jotka eivät pidä maksalaatikosta ja mämmistä. Todella rajoittuneita ja kajahtaneita. Ainoaan OIKEAAN ruokavalioon kuuluu ehdottomasti maksalaatikko ja mämmi päsiäisenä!!
:DD t maksalaatikko ja mämmifani
niitä muka-aikuisia jotka eivät pidä maksalaatikosta ja mämmistä. Todella rajoittuneita ja kajahtaneita. Ainoaan OIKEAAN ruokavalioon kuuluu ehdottomasti maksalaatikko ja mämmi päsiäisenä!!
:DD t maksalaatikko ja mämmifani
enkä oo väsynyt.
Paitsi aamulla.