**** Keskiviikko pläjäys Truplille ****
Mielenkiintoinen kellonaika, vai mitä..? Nukahdin lasten kanssa yhtäaikaa jo ennen yhdeksää ja tässä sitä sitten kukutaan kolmelta yöllä niin pirtsakkana jotta! Heräsin hirvittävään nälkään ja pari kurkkuvoileipää kietaistuani jatkoin matkaa tänne ;o) Noh, muksut ovat menossa huomenna johonkin touhutemppujumppaan tms. joten tiedän saavani nukkua tarvittaessa päikkäritkin.
Axe-parkaa pidetään jatkuvassa jännityksessä! Minäkin pitelen täällä kaikki varpaat pystyssä jotta perjantaina plussaisit, ja tanssin Marieelan hetkutustanssit vielä päälle (eikös se tanssi koettu hyväksi kaikkien M-kirjainten kohdalla ;o)+++++++++~~~~~~~~~~~~>
Nekku, Marieela (keilläs muilla oli " isoja" tyttöjä...) Mitä teidän tytöt toivoo joululahjaksi ja/ tai mitä olette ajatelleet hankkia? Meillä on sama tilanne kuin viime vuonna, eli tyttö toivoo kaikkea mahdollista mitä lelukuvastoissa ja tv-mainoksissa näkee. Eikä pysty nimeämään yhtä, kahta mainiointa juttua. Mikähän se nyt sitten olisi se " must" juttu?
Jops, josko sitten taas nukkumaan...
Kommentit (24)
[b]Hönttä[/b] - Tänään olis vasta kp 7, että jonkin aikaa vielä mahdollisiin tärppipäiviin ;) Kierrotkaan ei mitään lyhyenlaisia oo ollut - kaks luomukiertoa siis takana ja ne 33 ja 29 pvää..
[b]Mariposa[/b] - No voihan suksiboxi..! Mä kyllä tiedän tasan tarkkaan miltä toi tuntuu! Nimm. Saman kokenut. Mieshän sillon alkuun, vuos takaperin, lupaili et jo hyvinkin piakkoin päästään tuplailee! Mut eipä niihin lupauksiin voinutkaan luottaa.. Myönti et ei oikeesti ollukkaan valmis - vaan tavallaan halus pitää mut tyytyväisenä. Ja eihän sen niin kuulu mennä! Sen jälkeen puhuttiinkin ne asiat selväks ja mieskin on pystynyt olemaan täysin rehellinen noissa asioissa :) Nyt asiat on taas paremmin kun vois kuvitellakkaan. Sanoisinko että vauvakuumeillaan nyt yhdessä!
Mut en mä ala edelleenkään vauhkoontumaan tän asian kanssa ;D Ihan niin kun tähänki asti ollaan menty - eli raskaus on mahdollista, kun kerta ilman ehkäsyä ollaan. Mut en ala kyttäämään kp:iä ja oireita :)
[b]Hannele[/b] - Sullekkin joskus aikoinaan näistä mainitsin, kun sullakin oli vähän sellanen tilanne et mies " anto ymmärtää, muttei ymmärtäny antaa" ;) Kiva muuten kun käyt välillä kertomassa kuulumisia - välillä oon käyny puolukoissakin kurkkimassa sun juttuja :)
[b]Katzu[/b] - No tuoreet äippäpakkaus kommentit heti tänne :D Vaik mä en varmaan sais koko yönä niistä kätösiä irti, on ne niin ihastuttavia.
Kyllä se päiväkodintyöntekijä sano (kun palautin henk. kohtasesti päivähoitohakemuksen) että kovasti on hakijoita just nyt ja paikat muutenkin täynnä - et osasin vähän odottaakin ettei saada sitä meidän " ykköspaikkaa" .. Mut on se vaan kurjaa jos ei saa mieluista hoitopaikkaa - kun se vaan on niin suuri osa sen lapsen elämää! Tai ehkä mun pitäs vaan olla vähän avarakatseisempi ja uskoa että se hyvä hoitopaikka löytyy ;)
[b]Jellona[/b] siellä mietti vauvavakuutusta :) Minjalla ei oo ollut/eikä siis edelleenkään oo.. Pikkasen harmittaa! Kun Minjalla kuitenkin on tuo pikkasen pahempi atooppinen iho - jonka takia ollaan yhden sun toisen kerran ravattu erilääkäreissä!
Seuraavalle otetaan ehdottomasti - etenkin kun on tällänen tilanne että minä oon atoopikko ja mieskin + sillä on vielä astma.. Eli osataan jo varautua et nää periytyy meidän lapselle/lapsille.
[b]Nyt hyvät yöt![/b] Marsut taas kuikuttaa kilpaa, varmaan iltapalasta vailla :)
Pitkästä aikaa pääsen koneelle ja nyt onkin sitten monen päivän jutut kahlaamatta: mieheelle jäi kone joten joudun tyytymään tähän työpaikalla surffailuun tänä yönä.. sitten onkin taas vapaata... on vähän tunnit niukassa. Mikä on hyvä vaan koska pari päivää onkin mennyt ihan koomassa: oon nukkunu 13h yöunet ja siihen päälle 3h päikkärit, et valveillaoloon oon ehtiny paria kaveria treffata ja lenkkeillä ja hetken kenottaa miehen kainalossa...
Neidille: oikein ihanaa kk miehen viekussa!! Huilaahan nyt sitten kunnolla!! :) tuntuu varmaan pitkälle ajalle kun mies on noin pitkään maissa!! Nauttikaahan perheestänne oikein kunnolla nyt ja anna miehen hoivailla rinsessoja!!
Marieelan miehukselle onnea vakityöstä!! Tuohan se tiettyä turvaa elämään! :) Pahoinvoinnit kurissa jo??
Mariposa: pahoittelut miehen kommenteista :( toivotaan että hoitaa huonosti osansa ehkäisyssä...
Katzu: Onnittelut äippäpakkauksesta!! Oot varmaan penkaillu sitä koko illan!!
Nekku: toivotaan että Minjalle löytyy mukava pph, toisaalta pieneen porukkaan sopeutuu nopeasti jos vaan siellä sattuu olemaan mukavia kavereita.
Mies suuttu tänään mulle: sanoin että lähen kotiin jo päivällä et kerkeen ottaa tirsat ennen töitä: mutta ei ollu sitä tajunnu, soitti sitten ihan loukkaantuneena kun oli tullut koulusta et " ai oon sitten vaan häipyny" voihan urpo... aina ennen oon tosin ajanu suoraan töihin mutta tän väsymyksen kanssa en uskaltanu ottaa riskiä: mä en tajuu miten se ei voi sitä ymmärtää: sanoo vaan että oisin voinu nukkuu päikkärit siellä... No ehkä tuo joskus tajuaa, miten koitan tätä kallisarvoista lastia suojella ja vaikee tulkita omaa kehoa kun tuntuu niin erilaiselle: tätä väsymystä on niin vaikee verrata normaaliin väsymykseen... Ohhoh, tulipa stoori... taidan mennä kahlaamaan noita pinoja lävitte...
Öitä kaikille!!!
M
MIITSU:
juu, tuota väsymystä ei todellakaan voi verrata tavalliseen. Raskauden alussa mä olin ihan puolikuollut :/
KATZU:
Onnea äippäpakkauksesta!
mitäs muuta.. hmm..
tulin Raumalle, miehellä vielä työvuoro 8-12 huomenna >:( mut tuli nyt viekkuu. nea tietty oli onnesta soikeena ja oli _tosi_helppo yrittää nukuttaa se.. no, isi siinä sit onnistui ;)
Mä sain tuliaisiksi kopan kopparberg siideriä ja lonkkua :D Nyt olen lonkkukädes ja alan nauttia testosteronin läsnäolosta ;) vauva vielä etsii unta mutta näyttää siltä että ihan just nukahtaa.
Pikkuinen oli muuten neuvolassa jo 5090g ja 57,7cm! normaalisti kehittynyt pikkuneiti ja se lääkäri oli nuori mies.. ja se oli ihan sikahyvännäköinenkin! Kireet farkut jalassa ja mun silmät hakeutu väkisinkin sinne takaliston suuntaan.. uh.
nooooo, silmäruokaa ku oma mies oli poissa, kai sellanen sallitaan ;) Ei tollasia sais päästää lääkäreiksi opsikelee... :D :D
Jospa huomenna saisin aikaiseksi illalla ottaa vauvasta uusia kuvia :)
T:Neiti21 kera perheen
Jellona
meillä on kaikki vakuutukset Tapiolassa, niin myös kaikkien lasten vauvavakuutukset. Ja viime tinkaanhan ne vakuuttamiset tahtoo jäädä... Nytkin kävin laittamassa anomuksen vireille kauppareissulla ja vein sitten vasta myöhemmin neuvolakortin kopioitavaksi siihen liitteeksi. Ois varmaan jääny koko vakuutus, jos en olisi silloin menny, kun sattui ohi kävellessä muistumaan mieleen. Mä en kyllä oikeastaan osaa sanoa kuinka tarpeellisia nuo vakuutukset nyt sitten meille ovat, kun terveyskeskuskin on meitä aina hyvin palvellut (pojan paikkaamisessa...). Mutta tuntuu jotenkin turvallisemmalta, kun sen vakuutuksen kuitenkin ottaa.
Käytiin lasten kanssa tänään Lidl:issä hamstraamassa tarjouksesta vaippoja ja voi ihkuna kun siellä olisi ollut iiiihana 62cm toppahaalari!!! Mutta kun mä ostin jo aikaisemmin sen 56cm H&M:ltä, niin en millään viittiny sitten toista... Pyöritin ja pyöritin sitä käsissäni, 12€ se ois vaan maksanu ja tyttö kannusti vierestä, että osta vaan äiti, se on tosi hieno! Mutta pihi luonne ei millään antanut lupaa toisen ostamiseen, äh! Saas nähä pitääkö mennä vielä huomenna kattomaan onko se siellä jäjellä, oli se NIIN ihana...
Katzu
taitaa olla siellä samoissa tunnelmissa :D IIIIIhania pieniä potkuhousuja, bodyja ja sukkia :o)))
Mulla on ollutkin taas viime aikoina vähän vaisumpi tunnelma tän vauvan suhteen. Väsymys ja erilaiset krempat ovat jotenkin vieneet vallan siltä " ihanaa meille tulee vauva" ololta. Mutta kuinka paljon voikaan yksi Lidl:in toppapuku vaikuttaa :D
Serppu
mystisen hiljaisessa talossa... Lapset nukahtivat jo puol ysiltä ja mies on pelaamassa.