Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenkäaddiktit! Mistä Treella hääkengät, tai muutoin hyviä kenkäkauppoja...??

Vierailija
13.06.2012 |

Nyt oon menossa oikein Isolle Kirkolle kenkiä katselemaan, kun tarvitsisin häihini kengät. Missä on paras hääkenkävalikoima tai muuten vaan hyvä valikoima (ei niiden tarvitse mitkään perushohtovalkoiset olla)? Onko sitä Spirit-liikettä vielä, onko siellä hyviä kenkiä?

Itse muistan nyt äkkiseltään vaan Hämppärin Kookengän ja Kenkä-Repon...

Mä NIIMPAL kiitän vastauksista! =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siellä on perinteisiä hääkenkiä. Mutta jos jotain muuta etsii niin tavallisia kenkäkauppoja:

- Koskikeskuksessa Kookenkä

- Stockalla voi olla jotain sopivaa

- Sokoksella jonkin verran, omaan makuuni tosin liian tätimäisiä

- Aleksi 13 Sokosta vastapäätä

- Bianco Hämeenkadulla

- Kuninkaankadun loppupäässä on ollut tanssikenkäliike, sieltä tiedän joidenkin ostaneen hääkenkiäkin

Minkälaisia etsit? Tavallisia? Merkkikenkiä?

Vierailija
2/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä toiminnassa?

Vierailija
4/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juossut läpi Helsingin ja Turun morsiusliikkeet. Joka paikassa on tarjolla kamalia, muovirunkoisia satiinikenkiä. Laatu vastaa jotain 20 euron markettikenkiä, mutta hintaa on satasen kieppeillä. Ihan hirveitä jalassa.

Haluan nahkaiset hääkengät. Joku valkoisen sävy tai hopea. Korkoa pitää olla ja umpikärki. Ei ollut Helsingin tai Turun Stockalla, ei missään Koo-Kengässä, ei missään. Gaborilla ja Höglillä olisi nahkaisia hääkenkiä mallistossa useita malleja - mutta ei löydy mistään Suomessa!

Kenkä-Marskissa oli tasan yhdet Gaborin valkoiset. Se tylsin malli (ihan perusavokas) ja ei tietenkään enää ollut kokoa jäljellä. Vähän jotain ekstraa siinä kengässä saisi olla.

Olen valmis lähtemään Tampereelle etsimään hääkengät minäkin, jos sieltä jostain saa NAHKAISIA hääkenkiä!

Vierailija
5/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan ulkomailta tai netistä useimmat kenkäni, koska en ikinä osta muita kuin nahkaisia (tennarityyppiset tietysti eri asia).

Mulla olisi hopeanväriset vähän käytetyt Gaborin avokkaat kaapissa :) Mikä sun koko on?

Oletko katsonut nettikaupoista?

Vierailija
6/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydännauhaiset kengät on kyllä ihanimmat mitä tiedän hääkengiksi...

Maksaa tosin 280-330€

Mallit:

Raquel

Jaqueline

Jodie

ja Roseum

Väreissä vaikka mitä.

Liikkeitä Hesassa ja jälleenmyyntiä, myös muissa kaupoissa ja nettikaupoissa. Hyvät jalassa!

Googleta ainakin Treella: Cotton ja SuperMukava myy jotain parikan tuotteita..

Vierailija
7/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan etsin jotain shampanjan värisiä kenkiä, hinnaltaan siinä satasen luokkaa. Myös umpikärkisiä, koko 40.

Nuo vinkatut ainakin kierrän läpi, valtavan paljon kiitoksia!

Ap

Vierailija
8/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on hyvä valikoima morsiuskenkiä!

Vierailija
9/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan ulkomailta tai netistä useimmat kenkäni, koska en ikinä osta muita kuin nahkaisia (tennarityyppiset tietysti eri asia).

Mulla olisi hopeanväriset vähän käytetyt Gaborin avokkaat kaapissa :) Mikä sun koko on?

Terkuin, 6 :)

Vierailija
11/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydännauhaiset kengät on kyllä ihanimmat mitä tiedän hääkengiksi...

Maksaa tosin 280-330€

Mallit:

Raquel

Jaqueline

Jodie

ja Roseum

Väreissä vaikka mitä.

Liikkeitä Hesassa ja jälleenmyyntiä, myös muissa kaupoissa ja nettikaupoissa. Hyvät jalassa!

Googleta ainakin Treella: Cotton ja SuperMukava myy jotain parikan tuotteita..

Ei istuneet mun kavioon sitten lainkaan. Liian kapea lesti.

Sitäpaitsi, ne on niin suosittuja, että juuri halutunlaisesta kengästä ei ole koskaan kokoja edes Parikan omassa liikkeessä.

Tuon 200-300 euroa olen valmis hääkenkiin satsaamaan.

Vierailija
12/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on hyvä valikoima morsiuskenkiä!

Tsekkaan nuo nettikaupat. Kurjaa vaan sitten tilata kenkiä, joita ei ole voinut sovittaa. Onhan Gaborillakin nettimyyntiä, voi suoraan Saksasta tilata. Mutta mistä sitten tietää, sopiiko just se malli omaan jalkaan lainkaan...

Vierailija
13/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandoksesta voi tilata useamman parin ja sovitella, palautus ei maksa mitään.

Mulla on iso jalka, ja se on ainoa kauppa josta löytyy neljäkakkosia kunnon valikoima. En varmaan pariin vuoteen ole käynyt kenkäkaupoissa ollenkaan. Vaikka kengät maksaa netissä joskus vähän enemmän, niin eipä tarvii juosta hikisenä kaupoissa toteamassa että kokoja ei löydy.

Vierailija
14/14 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 7

Terkuin, 6 :)