Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rakennusinsinööreillä töitä?

Vierailija
12.06.2012 |

Olen hakenut rakennusinsinöörikisi ja todennäköisesti pääsen kouluun (yhteispisteet n. 84/100) ja haluaisin tietää kokemuksia työtilanteesta! Mol.fi-sivuilla on kyllä avoimia työpaikkoja aina muutamia, mutta mietityttää kun kuitenkin näitä insinöörejä on varmasti satoja, että miten työpaikkoja riittää kaikille. Jos täällä on raksainssejä paikalla niin kuulisin mielelläni kokemuksia.

T. 25v nainen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, että en ole ehtinyt edes valmistua vielä. Valinnan varaakin on. Olen töissä isossa yrityksessä ja saan jatkuvasti mielenkiintoisia tarjouksia. Luulen, että sukupuolestani on vain kovasti hyötyä. Tässä tapauksessa on helppoa olla nuori ja kaunis.

T. nainen 26 :)

Vierailija
2/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, että en ole ehtinyt edes valmistua vielä. Valinnan varaakin on. Olen töissä isossa yrityksessä ja saan jatkuvasti mielenkiintoisia tarjouksia. Luulen, että sukupuolestani on vain kovasti hyötyä. Tässä tapauksessa on helppoa olla nuori ja kaunis.

T. nainen 26 :)

kuulla :) Eli on siis etu olla nainen! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, että en ole ehtinyt edes valmistua vielä. Valinnan varaakin on. Olen töissä isossa yrityksessä ja saan jatkuvasti mielenkiintoisia tarjouksia. Luulen, että sukupuolestani on vain kovasti hyötyä. Tässä tapauksessa on helppoa olla nuori ja kaunis. T. nainen 26 :)

Tietysti olen hyväksynyt sen, että teen töitä miesten maailmassa. Naiseus on etu mutta siihen liittyy myön vaiettuja lieveilmiöitä. :) Oikein mielenkiintoisen alan olet valinnut. Tsemppiä opintoihin!

t. 3

Vierailija
4/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, että en ole ehtinyt edes valmistua vielä. Valinnan varaakin on. Olen töissä isossa yrityksessä ja saan jatkuvasti mielenkiintoisia tarjouksia. Luulen, että sukupuolestani on vain kovasti hyötyä. Tässä tapauksessa on helppoa olla nuori ja kaunis. T. nainen 26 :)

Tietysti olen hyväksynyt sen, että teen töitä miesten maailmassa. Naiseus on etu mutta siihen liittyy myön vaiettuja lieveilmiöitä. :) Oikein mielenkiintoisen alan olet valinnut. Tsemppiä opintoihin!

t. 3

tää ala ja työympäristö tulee olemaan suht miespainoitteista, mutta ei mua haittaa! ;) Ja mielenkiintoinen ala on todellakin, olen aina pitänyt matikasta ja fysiikasta.. Haaveena mulla on ollut lapsena tulla arkkitehdiksi :D Tää on aika lähellä sitä, kun suunnittelupuolelle todennäköisesti aion suuntautua.

Vierailija
5/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti naisia silti väheksytäänkin tällä alalla.. Miehet ei ota tosissaan jne. Mutta ei mua haittaa :) Kyllä ne jossain vaiheessa huomaa että nainenkin osaa. Ja olen varautunut juurikin tuohon v***uiluun ja väheksymiseen.. Ja varmasti tulee myös miesten taholta jotain pientä flirttiä, mutta se vain piristää päivää :D