Minkä nimisiä sun lapsista piti tulla, kun mietit asiaa lapsena
Mulla Arabella ja Marimba oli suosikit, pitäiskö alkaa miehen taivuttelu?
Kommentit (37)
Pidin valtavasti Astrid lindgrenin RONJA Ryövärintytär-kirjasta. Roope taas tuntui ihanan rasavilliltä. No... ei tullut kumpaakaan.Lapset kun tuntuivat aivan erilaisilta ja nimet eivät sopineet...
Maria tai Mari oli mun mielestä maailman kauneimpia nimiä lapsena. Hienoja nimiä vieläkin, mutta ehkä vähän liian yleisiä, joten en välttämättä laittaisi lapselle.
Tulikin poikia, joten sain keksiä uudet :)
No eipä tullut, maku muuttui matkan varrella. Hassua, mulla ei ole ollut koskaan nimeä mietittynä pojalle mutta eipä olisi tullut tarpeenkaan.
Emilia Orvokki ja Sonja Anitta olivat suosikit. Ei tullut sitten tytöstä kumpaakaan, vaikkakin Orvokki ois edelleen ihan kiva tokana nimenä. Poikaa sitten en kuvitellut saavanikaan ;)
Kaksi tyttöä oli suunnitteilla:
Venla Valvatti Okuliina ja
Sofi Talvikki Serafiina
Sekä tyttö että poika löytyy, mutta eipä tullut nuo nimet käyttöön. Eikä liippaa edes läheltä :D
Nukkieni nimet olivat Itkevä, Kävelevä, Konttaava, Poika ja Molla. Joten niidenkään nimistä ei voi päätellä.
Siskoni nimeksi olisin halunnut Hermanni. :)
Joskus teininä haaveiltiin kavereiden kanssa pojan nimestä mallia Niko Kristian - onneksi tulin kuitenkin järkiini, eikä kukaan pojista joutunut kyseisen nimen "uhriksi" :D
Eveliina, Kristiina, Liisa, Henna, Virve...
Mutta kertaakaan en miettinyt pojan nimeä. Ei jotenkin tullut edes mieleen, että poika voisi tulla, kun tyttöperheestä itsekin.
Kun ekassa ultrassa näkyi meille sitten poika, olin aivan järkyttynyt. Ei ollut vielä siinäkään kohtaa tullut moinen mahdollisuus mieleen. :D Nyt meillä on poika-tyttö-poika ja viimeisen kohdalla jo etukäteen mietinkin, että poika tänän sakkiin nyt kolmanneksi varmasti paremmin sopisikin.
Nimet kyllä olivat sitten aivan jotain muuta, kun lapsena kuvitteli., :)
Tykkäsin historiasta ja kuninkaallisista
Joonas ja Jenna
Sitten oli nukkeja joiden nimet oli Atte ja Roosa.
Aila ja Sanna. Siskolleni olisin halunnut nimen Kerttu. Mikään näistä ei toteutunut.
Kaikki rosvoja!