Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloa

Vierailija
11.06.2012 |

Mitä tehdä kun en saa silmiäni irti siskoni miehestä. Minulla on todella kiusallinen olo ollut jo vähän aikaa kun tapaan heidät sillä en voi olla vilkaisematta. Siskoni uudella miehellä on aivan uskomaton pullotus ja heilunta housuissa että ihan kauheaa. Periaatteessa heillekin luulisi olevan ihan noloa. En ole koskaan kenelläkään tuollaista ainakaan huomannut.

Minä kuitenkin haluaisin vaan eroon tästä kinnostuksesta ja haluaisin taas voida olla ihan luontevasti siskoni ja kenen kanssa hän sitten haluaa ollakaan seurassa.

Kai sitä aikuisen naisen pitäisi osata suhtautua asiaan, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Mikä neuvoksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri, jolla on jotain tuollaista housussaan. Pitää töissä yleensä pukua ja se näkyy koko ajan. Ensin ajattelin, että onko sillä joku lääketieteellinen instrumentti siellä ja että sillä on siis joku vamma tai jotain, mutta ilmeisesti ei. Se on todella niin näkyvä, että tavallaan on ihan epäasiallista ja noloakin minusta, mutta eihän mies sille mitään voi.

Erona tosin on, että minua ei juuri kiinnosta, mutta tulipahan kerrottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla