Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisavustaja mennä miesten puolelle uimahallissa ?

Vierailija
10.06.2012 |

miehen henk.koht. avustajana naishenkilö voiko mennä uimahallin miesten puolelle ?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse parhaillaan siellä nakuna suihkun alla?

Vierailija
2/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa lupaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustajan tulee olla mukana uimahallissa aina erityisuimakorttia käytettäessä. Avustaja auttaa kortinhaltijaa uimahallitiloissa liikkumisessa sekä pukeutumisessa ja peseytymisessä. Yleisissä pukutiloissa kouluikäisillä ja sitä vanhemmilla avustajan tulee olla samaa sukupuolta kuin kortinhaltija.

Eli siinä olisi vastaus kysymykseesi ainakin Helsingin osalta. Voihan olla, että jossain uimahallissa on erilliset tilat avustajille ja avustettaville (esim. ns tilaussauna), mutta Hgissä ainakin, jos on erityisuimakortti niin sellaista mahdollisuutta ei ole.

Vierailija
4/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten puolella kuitenkin yleensä aina siivooja nainen.

Vierailija
5/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä olette toimineet ? Miten toi siivooja liittyy tähän ?

Vierailija
6/15 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten noinpäin, mutta mulla yks tuttu mies tekee avustuskeikkoja ja hän on erästä naista ollut kyllä naistenpuolella avustamassa. Tämä Tampereella.

Vierailija
7/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on aina miesten puolella uimahallissa siivoomassa. Onko se sitten jotenkin erilaista, jos nainen on siellä avustajana eikä siivoojana?

Olen mies ja kannatan ehdottomasti tasa-arvoa. Tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että miesavustajilla ja -siivoojilla pitää olla oikeus piipahdella naisten pukuhuoneessa yhtä tiiviisti ja säännöllisesti kuin naisilla on oikeus oleskella miesten pukuhuoneessa.

Punttisalini pukuhuoneessa pyörii joka ainoa aamu naissiivoojia 2-3 kappaletta. Aina välillä menen suoraan saunasta ilman pyyhettä alasti keskustelemaan niitä näitä heidän kanssaan, ja voi sitä vaivautumisen ilmehdintää. Mitäs änkevät miesten valtakuntaan, perkele!

Vierailija
8/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän siellä naistenkin pukutiloissa ramppaa esim. miespuolisia huoltomiehiä.

Tietty yhtä usein heitä ei siellä näy, kuin mitä naissiivoojia miesten puolella. Avustajistakin suurin osa taitaa olla naisia. Että jos miehet haluavat taistella tätä kamalaa epäkohtaa vastaan, teidän täytyy sitten vaan itse mennä töihin naisvaltaisille aloille.

Vierailija
9/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli kaksi naisavustajaa vammaisryhmän kanssa yhtäaikaa suihkutiloissa

Vierailija
10/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on joku nainen jos ei siivooja niin joku avustaja varmaan ,mitä sitten ?

Vierailija
11/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tampereella ja olen aina ollut mukana miespuolisen avustettavani uimahallireissuilla siellä miesten puolella. Ei kertaakaan ole tullut ihmettelyjä, valituksia tai kukaan edes kyseenalaistanut sitä saisinko olla siellä.

Vierailija
12/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naisavustaja on taluttanut liikuntavammaista miestä miesten puolelle. Tämä ei ollut pääkaupunki seudulla.

Vierailija
13/15 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on aina miesten puolella uimahallissa siivoomassa. Onko se sitten jotenkin erilaista, jos nainen on siellä avustajana eikä siivoojana?

Vierailija
14/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sanottu,että miehelle miesavustaja uimahalliin. Ja naiselle nainen.

Vierailija
15/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä ne siivoojatkin on yleensä naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi