Mistä sais semmosta pientä tilpehööriä joulukalentereihin?
Ja mitä kaikkea sinne vois laittaa?
Olis kiva tehdä lapselle sellainen " krääsäkalenteri" itse..
Kommentit (5)
Varsinkin sieltä askarteluhyllystä löytyy ihania pikkujuttuja joita olen laittanut kalenteriin.
Meillä " prinsessatyttö" joten kaikkia niitä pieniä kukkia, lasihelmiä, pieniä koristeita.
Lisäksi pinnejä ym.
tosin ihan pienen tilpehööri ei välttämättä ole halvinta. mutta niitä voi jakaa sitten useampaan luukkuun, esim. hiuslenksuja.
lapsi on vasta 2v ja ihka ensimmäinen joulukalenteri, joten ei sen kummoinen tarvitse mielestäni olla (mummolasta tulee varmaan vielä karkkikalenteri päälle)..
itse vierastan myös rihkamaa. Eilen juuri siivosin kaiken " ilmaiskaman" leluista pois, koska meillä on tavaraa paljon/liikaa ja minä olen ainoa joka niitä järjestyksessä pitää. Minulla vain menee hermo kaikkeen roinaan, jolla ei edes leikitä, kunhan vain vedetään esille ja jätetään jalkoihin pyörimään. Joskus varmaan kaduttaa, kun olisi ollut sellainen hieno surffaava kojootti (löytynyt hiekkalaatikosta), mutta ei ole enää...
esim. mäkistä tulee aina kaikkea järjestöntä ja vien niitä sitten lka:n laatikkoon. perikööt sitten vaikka hintaa niistä.
Voisikohan niitä viedä jonnekin muualle? siis jos joku niillä vaikka leikkisi. Tunnustan: meillä ei ole edes lapsia, mutta itse syön sitä ateriaa ja ne pakkaa siihen mukaan sen lelun. joskus saan ilmapallon ja viirinkin.
älä ostaa mitään krääsää vaan jotain laadukasta. esim. palapeli, jossa 24 palaa. tai sitten sellainen magneettirakennussarja. Niitä saa Stockalta ainakin. Pienin makso noin 20 e.