Hellevaatetta muodokkaalle?
Auttakaa, säät lämpenee enkä keksi mitään päällepantavaa! Olen 173 cm, mitat noin 100-70-100, olen siis aika isokokoinen, rintava ja persevä, vaatekoko 38/40. Mitä laittaisin päälleni, etten provosoi isoilla tisseilläni (75E) mutta en kuitenkaan näyttäisi tasapaksulta pötköltä, kuten käy, jos käytän suoria, säkkimäisiä vaatteita, jolloin leveän rintamuksen ja lantion takia vyötärökin katoaa ja näytän tanakalta tantalta. Mitään liian tyköistuvaa en halua käyttää, jotta en saa himokkaita katseita äijiltä ja paheksuvia muilta naisilta. Lempiasuni on maiharityyppinen reisipituinen vyötäröltä kapea takki, mutta se on helteellä liian kuuma. AUTTAKAA!!
Kommentit (6)
sellainen väljä malli tai caprihousut ja pitkä tunikamallinen paita.
Esim. täällä on kivoja mekkoja yms. isoissakin koissa. Lyhyehkön mekon kanssa voi laittaa caprit, legginsit tms.
http://www.cellbes.fi/naiset-mekot-6266
sellainen väljä malli tai caprihousut ja pitkä tunikamallinen paita.
nuo tunikat ja väljät mallit on juuri semmoisia mitkä tekevät kurvikkaan naisen läskin näköiseksi. Minulla ainakin on pakko edes jonkun verran korostaa aina vyötäröä, koska muuten näyttää siltä kuin olisin yhtä leveä koko matkan isoista tisseistä alas leveään lantioon mikä toki näyttää paljon läskimmältä kuin se jos se välissä oleva kapea vyötärö on tuotu vähän esiin.
Mutta tietysti jos ihan välttämätt täytyy kurveja häivyttää niin eihän siihen sitten oikein muu auta kuin nuo teltat, koska vyötärön korostaminen aina tuo jonkin verran esiin lantiota ja rintojakin.
t. 2
t-paita, joka on istuva ja päälle väljempi vaate, esim. pitkä paitapusero, jonka jättää auki tai paitajakku tms.. Tällöin vyötärö näkyy, mutta väljä päällyspaita peittää kuitenkin isoja muotoja.
ole ihan noin muodokas kuin ap, mulla siis vyötärö paksumpi, mutta vähän tuohon suuntaan. Jotta en olisi ihan jättitankin näköinen, vyötäröä on pakko korostaa, ihan niin kuin kakkonenkin sanoi. Mulle sopii kietaisumalliset (tai feikkikietaisumalliset) yläosat parhaiten. V-kaula-aukko paidassa on ihan ehdoton, ja sitten hyvä leikkaus tissien kohdalla ja melko tyköistuva vyötärön kohta.
Tänä vuonna on vaan ollut tosi vaikea löytää tuollaisia kietaisutyylisiä paitoja ja toppeja. Vinkatkaa, jos olette jostain löytäneet.
Parhaat paikat tietysti esille. Jos sääret ovat hoikat niin polkipituinen hame.
Mä olen myös melko kurvikas (90-65-89) enkä kyllä todellakaan kurvejani peittele vaan pukeudun esim. vyöllä vyötäröltä kiristettyihin kietaisumekkoihin ja muihin ihan normaaleihin hellevaatteisiin. Liian avokaulaisia vaan vältän juurikin koska isot tissit on härskin näköiset kun tissivakoa näkyy pitkälle mutta kunhan kaula-aukko on siisti ja asiallinen niin muuten käy. Mitään ihan pintaa koko kropan mitalta nuolevaa makkaramekkoa en kyllä myös laittaisi jo iänkin takia (lähes 40 v).