Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt palo hermot...tarina jatkuuu

22.11.2005 |

eli tämä on jatkoa viime viikon tilanteeseen, missä miehen huoli pojan ruokinnan riittävyydestä sotki tilanteen täysin...

lauantaina oltiin sitten tilanteessa missä poika ei enää huolinut muuta kuin pulloa, kun näytinkin rintaa tai menimme lähelle imetysnojatulia alkoi paniikinomainen huuto. pullosta söi henkensä hädässä ja aina liikaa ja vatsanväänteitä oli...

ajattelin että maanantaihin pumppailen tissiä ja soitan neuvolaan. olin aivan paskana, murjotin pojalle ja poika tietenkin takaisin. lopulta sain puhuttua kaiken tuskan ulos miehelleni ja yhdessä luimme imetystukilistan sivuja ja teimme yhteisen suunnitelman mitä keinoja yritämme ja miten.

sovimme että minä määrään tahdin ja mies ei kyseenalaista ratkaisujani, yritin rintaa, huudatin poikaa ja välillä annoin pulloa...

Nyt olemme tilanteessa että rinnalla taas mennään, tosin minuun on jäänyt pelko että taasko kränääminen alkaa, joka tulee aina ennen joka syöttöä. Illalla juuri ennen nukkumaan menoa poika ei huoli enää rintaa (ei jaksa) ja soilloin annan pullosta, mutta se on aivan ok.

Kiitos kaikille minua tukeneille, ajattelin kommenttejanne ja se antoi minulle voimaa jaksaa vaikeimman yli. Ja panna hanttiin miehelleni!

¤ kk tulee täyteen parin viikon päästä ja kyllä ajattelin sitten ruveta kiinteitä kokeilemaan, sen verran epävarmaksi tilanne minut ajoi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten meilläkin poika on tajunnut pullon paremmuuden tissiin verrattuna. Meillä syy miksi pulloon " tartuimme" oli pojan kasvu, omalla käyrällään mutta neuvola ei ollut tyytyväinen ja määräsi jatkuvasti lisää korviketta. Me panikoivat esikoisen vanhemmat tietysti pelkäsimme pojan kärsivän nälkää ja tottelimme ja nyt olemme kierteessä jossa korviketta menee enemmän kuin tissistä, ja kovasti yritän poikaa saada takas tissille mutta kamalan vaikeaa, ellei mahdotonta tuntuu olevan. Poika hermostuu samantien imemiseen kun maitoa ei tule.

Onneks teillä palattiin tissille :)

Vierailija
2/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mä pumppasin rinnat herumispisteeseen ennenkuinaloin syöttää, niin ei poika ehtinyt hermostua " huonoon" tissiin... mutta sen kait tiesit... auttoi meillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saitte miehesi kanssa asian puhuttua!

Toivon vilpittömästi että sinä saat imettää niin kauan kun itse haluat, itse kun en sitä voinut :(

Mutta ehkäpä sitten toisen kanssa! :)

Meidän vaaveli kun tottui siihen pulloon tehohoidossa niin kotona onnistui imetys ainoastaan pullon jälkeen! Eli pullosta ensin pahin nälkä pois ja lopulta suostui edes maistelemaan tissiä.

Hyvää jatkoa teille!

T: Noora 8.3 ja Nasulina

Vierailija
4/4 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas tosi vihaiseksi ja surulliseksi meidän esikoisäitien puolesta, kun luin juttusi. Ja tarkoitan nimenomaan neuvolasi toimintaa...ei voisi uskoa, että tuollaista vielä tapahtuu, mutta näköjään vanhat tavat istuvat tiukkaan.